مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل حوزه استانداری کرمان خبر داد:

ساختمان خانه شهر کرمان در حال فرو ریختن است

عصر ساختمان- مدیر کل حوزه استانداری کرمان گفت: ساختمان خانه شهر کرمان در حال فروریختن است و باید هرچه سریعتر این خانه تخریب شود زیرا تالار خانه شهر قبلا سوله ای بوده که فاقد هرگونه ستون است.

ساختمان خانه شهر کرمان در حال فرو ریختن است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، "فرشید فلاح" شامگاه جمعه 5 شهریور ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان جدید استانداری کرمان گفت: متاسفانه این دولت میراث دار گذشتگان است و درباره ساختمان جدید استانداری کرمان نیز به همین طریق است و عده‌ای در گذشته با چند ده میلیارد تومان طرحی را تهیه کرده بودند که هم اکنون مجبور هستیم با اعتبار 20 میلیارد تومانی این کارها را به پایان برسانیم.
    وی با بیان اینکه ساختمان جدید استانداری کرمان دارای چند ایراد اساسی است اظهار کرد: معتقدیم ساختمان استانداری هر استان باید نمادی از هویت فرهنگی آن استان باشد این در حالی است که ضعف بصری در نمای ساختمان جدید استانداری کرمان مشهود است و این نما، نامتناسب با شهر و استان کرمان است.
    فلاح با بیان اینکه استانداران گذشته کرمان به گونه ای افرادی امنیتی بوده اند تصریح کرد: این ساختمان کاملا امنیتی است و هیچ سنخیتی با دولت شیشه ای ندارد ضمن آنکه کیفیت ساختمان نیز بسیار پایین است و استاندار کرمان کاملا مخالف بهر برداری از این ساختمان است و معتقد هستند که می توان این 20 میلیارد تومان را در راه توسعه استان خرج کرد.
    مدیر کل حوزه استانداری کرمان در ادامه با بیان اینکه ورودی ساختمان جدید استانداری کرمان از خانه شهر طراحی شده است و خانه شهر باید تخریب شود اظهار کرد: ساختمان خانه شهر کرمان در حال فروریختن است و باید هرچه سریعتر این خانه تخریب شود زیرا تالار خانه شهر قبلا سوله‌ای بوده که فاقد هرگونه ستون است.
    وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در آبان و یا آذرماه سال جاری گفت: به سهم خودمان از فعالیت نمایشگاه مطبوعات حمایت خواهیم کرد و معتقدیم این نمایشگاه باید موجب ارتقای سطح کیفی و آموزش خبرنگاران و دست اندرکاران این حوزه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار