مدیران خودروعصر اعتبار

اتخاذ سیاست‌های ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌های کم درآمد

عصر ساختمان- مدیر کل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتخاذ سیاستگذاری در خصوص ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌هایی که قدرت تأمین سرپناه و مسکن مناسب ندارند، خبر داد.

اتخاذ سیاست‌های ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌های کم درآمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فرهاد خاکی‌پور امروز، 25 مهرماه در نشست هیئت امنای حساب 100 امام(ه) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌بید با بیان اینکه حساب 100 و بنیاد مسکن از پر برکت‌ترین یادگاران امام راحل است، افزود: همواره بر مشارکت همگانی در راستای تداوم برکات این نهاد انقلابی و یادگار حضرت امام خمینی (ره) تأکید می‌شود.

    وی تصریح کرد: سیاستگذاری در خصوص ایجاد مساکن استیجاری برای خانواده‌هایی که قدرت تامین سرپناه و مسکن مناسب را ندارند اتخاذ خواهد شد.

    مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور هم چنین در خصوص تأمین زیرساخت و زمین جهت ساخت مسکن نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: بازخوانی فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وسیله دولتمردان و ملت امری ضروری است. انجام این مهم گامی مؤثر در راستای محرومیت‌زدایی و احداث مسکن برای محرومین و ارتقای عدالت اجتماعی است.

    به گزارش ایسنا، در این نشست برادران واعظ پور از خیران تأمین مسکن اعلام کردند، علاوه بر پروژه‌هایی که در دست اقدام دارند، در صورت تأمین زمین و زیرساخت لازم 150  واحد مسکونی را در شهرستان خرم بید احداث خواهند کرد.

    قول مساعد ساخت 150 واحد مسکن خیرساز در شهر صفاشهر شهرستان خرم بید در صورت تامین زمین دولتی توسط برادران واعظ پور از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی