مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری:

سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح ۱۰۸ واحد مسکن نوسازی‌شده در بافت فرسوده در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد و گفت: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی، با اعلام افتتاح 108 واحد مسکن نوسازی‌شده در بافت فرسوده استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها به تعداد 30 واحدی نوسازی مسکن در شهرکرد و در زمینی به مساحت 780 متر مربع قرار دارد.

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره این پروژه 30 واحدی بیان کرد: این پروژه دارای زیربنای 5 هزار متر مربع و پنج طبقه با چهار پلاک تجمیع شده است.

    آیینی ادامه داد: همچنین در ادامه پارک محله‌ای مهدیه به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع با مشارکت شهرداری شهرکرد افتتاح شد.

    وی افزود: این پروژه در راستای بهسازی و نوسازی فضای شهری و با 39 میلیارد ریال هزینه در حال احداث است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی طرح کلید به کلید گفت: در طرح کلید به کلید، امسال نوسازی 10 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

    وی افزود: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری تأکید کرد: توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت‌ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مورد تأکید دولت سیزدهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی