مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس بدون آب، برق یا گاز

عصر ساختمان- درحالی اوایل مهر امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد،‌ اما بسیاری از این واحدها به دلیل نداشتن آب، برق، گاز و عدم پایبندی شرکت عمران به برخی تعهدات هنوز قابل سکونت نیست.

افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس بدون آب، برق یا گاز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،‌ اوایل مهرماه امسال خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح 10هزار واحد مسکن مهر این شهر،‌گفته بود: امروز شاهد افتتاح واقعی پروژه‌های مسکن مهر هستیم؛ ساخت این واحدها از سال 90 آغاز شده بود و متقاضیان 10 سال است که اقساط تسهیلات آنرا پرداخت می کنند.

    وی افزود: زیربنای مفید این واحدها 80 تا 85 مترمربع است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با یادآوری اینکه برخی از پروژه ها از سال 98 آماده بوده اما تحویل متقاضیان نمی شد، گفت: با افتتاح امروز 19 هزار و 821 واحد مسکن مهر باقیمانده در پردیس خواهیم داشت.

    محبت خواه خواستار حمایت صندوق ملی مسکن برای تامین مالی شد و با اعلام اینکه تا پاییز پاییز 7000 واحد دیگر مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود، اضافه کرد: پکیج و رادیاتور جزو تعهدات پروژه هاست که انشالله انجام خواهد شد.

    به گزارش تسنیم، در حاشیه همان مراسم تعدادی از مالکان واحدهای مسکن مهر از عملکرد شرکت عمران پردیس در خصوص افتتاح واحدهای ناقص این طرح گلایه کردند.

    یکی از این مالکان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، می‌گوید: اکثر واحدهایی که مهرماه امسال در پردیس افتتاح شد یا آب ندارند، یا برق یا گاز. ضمن این‌که تاکنون بخش زیادی از واحدهای فاز 11 به دلیل عدم پایبندی شرکت عمران پردیس به تامین پکیج و رادیاتور قابل تحویل و سکونت نیست.

    وی توضیح داد: در پروژه‌های کوزو تامین پکیج و رادیاتور مطابق قراردادهای مسکن مهر بر عهده پیمانکار است. از سوی دیگر تا زمانیکه پکیج تحویل نشود عملاً تحویل واحدهای مسکن مهر غیرممکن است. شرکت گاز فقط در صورتی تأییدیه گاز را صادر می‌کند که پکیج و رادیاتور در واحدها نصب شده باشد.

    وی بیان کرد: این در حالی است که طی بیش از 2 ماه اخیر شرکت عمران پردیس نتوانسته به تعهدات خود در این خصوص عمل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو