مدیران خودروعصر اعتبار

گره کور پروژه‌های مسکن مهر هسا باز شد

عصر ساختمان- عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران مهستان از رفع مشکل پروژه‌های مسکن مهر هسا این شهر خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر هشتگرد هفته دولت سال آینده بسته می شود.

گره کور پروژه‌های مسکن مهر هسا باز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، ذبیح‌الله زارع، اظهار کرد: حدود 7500 واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان باقیمانده که از این تعداد 4000 متقاضی موثری در اولویت دارد.

    وی افزود: 1190 واحد دوجانبه است و شرکت عمران نظارتی بر آن ندارد و ما کارهای کارگزاری آنها را انجام می دهیم.

    وی ادامه داد: در مساکن مهر دوجانبه دخل و تصرفی نداریم و تعاونی ها و بانک مستقل بر این پروژه‌ها نظارت دارند. مابقی واحدها هم خودمالکی و عارضه دارهاست که ممکن است مباحث حقوقی داشته باشد.

    زارع با بیان اینکه تکلیف ما تکمیل و تحویل 4000 واحد است، گفت: مردم سالهاست منتظر تحویل واحدها هستند که اولویت شرکت عمران همین است. این واحدهای اولویت دار تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود. همچنین 3500 واحد هم داریم که تحویل موقت آنها انجام شده و در سنوات قبل متاسفانه با درصد پایین تحویل شده که باید آنها را رفع نقص و تکمیل کنیم.

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان (هشتگرد) با اعلام اینکه تکمیل این واحدها 3000 میلیارد تومان پول می خواهد، افزود: تا پایان هفته دولت سال آینده پرونده مسکن مهر مهستان بسته می شود. با توجه به برنامه ریزی انجام شده امیدواریم این اتفاق بیفتد.

    زارع درباره پروژه‌های هسا پنجگانه نیز گفت:عمده 4000 واحد اولویت دار پروژه‌های هسا هستند که مسائل آنها حل شده است. بانک عامل (مسکن) با تمدید دوره مشارکت مدنی به مدت 6 ماه، پیمانکاران را از بلک لیست خارج کرد و با امضای ضمانتنامه، گره مسکن مهر هسا باز شده است.

    وی با بیان اینکه همه پروژه‌های مسکن مهر هسا فعال شده است، گفت: با تزریق منابع مالی توسط صندوق ملی مسکن از طریق واگذاری زمین، تکمیل این پروژه‌ها تسریع می شود.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید مهستان یادآور شد: با حمایت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران و شرکت عمران مهستان 4 مشکل و مسئله مساکن هسا (بانک، ضمانتنامه، الحاقیه و صندوق ملی مسکن) حل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو