مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر خبر داد

تامین آسفالت رایگان برای معابر روستایی کنگان

عصر ساختمان:مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از تامین آسفالت رایگان برای معابر روستایی کنگان خبر داد.

تامین آسفالت رایگان برای معابر روستایی کنگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حمیدرضا حیدری‌بریدی صبح امروز در بازدید از روستاهای شهرستان کنگان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در 2 سال اخیر در سطح استان بوشهر اقدامات زیربنایی و مهمی در توسعه و عمران روستایی انجام داده که در گذشته بی‌سابقه بوده است.

    وی افزود: اجرای طرح‌های چمن مصنوعی در روستاهای بالای 1000 نفر و همچنین اجرای این طرح در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت با استقبال بسیار خوب مردم روستاهای مختلف استان قرار گرفته و این طرح‌ها در سال جاری نیز با شتاب بسیار خوبی تداوم دارد.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های بوستان امید نیز از دیگر طرح‌هایی است که با موفقیت در سطح روستاهای استان در دست اجراست و در شرایط کنونی در روستاهای مختلف در 10 شهرستان استان بوشهر شاهد اجرا و تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

    حیدری بریدی تصریح کرد: اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان‌های مختلف و تکمیل خانه‌های بهداشت روستایی و همچنین اجرای پروژه‌های آبرسانی و راهسازی در روستاهای استان نیز از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

    وی از تامین آسفالت رایگان برای معابر روستایی کنگان خبر داد و گفت: این مهم به منظور تسریع در آسفالت خیابان‌ها و معابر مناطق روستایی این شهرستان انجام می‌شود و امیدوار هستیم با تلاش و همکاری سایر مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ابراز داشت: نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های روستایی نیز با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر بتوانیم گام‌های اساسی برداریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار