مدیران خودروعصر اعتبار

نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان

عصر ساختمان- جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، داشتن مسکن هم‌اکنون جز محورهای اصلی زندگی هر فرد محسوب می‌شود؛ زیرا ارتباط مستقیم با افزایش سطح کیفیت و رفاه زندگی دارد؛ اما هم‌اکنون قیمت مسکن به حدی افزایش پیدا کرده است که جز دغدغه‌های اصلی به شمار می‌آید.

    براساس این گزارش، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

    در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (1402)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه 13» و «منطقه 14» و «منطقه 15» و «منطقه 16» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه 17» تهران را بررسی کنیم.

    یک آپارتمان 85 متری دوخوابه در منطقه 17 محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (700 میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (1397) است.

    بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان 80 متری دوخوابه، 6 سال ساخت در منطقه 17 محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند 600 میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

    پورسعیدخلیلی