مدیران خودروعصر اعتبار

در ششمین روز از هفته دولت

۱۱ پروژه عمرانی در بخش خفر جهرم به بهره‌برداری رسید

عصر ساختمان- در ششمین روز از هفته دولت ۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش خفر جهرم به بهره‌برداری رسید.

۱۱ پروژه عمرانی در بخش خفر جهرم به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار ویژه جهرم، بخشدار خفر و جمعی از مدیران این شهرستان در ششمین روز از هفته دولت 11 پروژه عمرانی با اعتبار 100 میلیارد ریال در بخش خفر به بهره‌برداری رسید.

    فرماندار ویژه جهرم در آیین افتتاح پروژه‌های بخش خفر بیان داشت: این بخش بزرگ‌ترین بخش جهرم است و دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید با کمک مردم، شوراها و مسؤولان به فعلیت تبدیل شود.

    علیرضا صحرائیان افزود: دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های هادی در خفر داشته و کاری که در این حوزه انجام گرفته در تاریخ این بخش بی‌سابقه بوده است.

    وی از آغاز عملیات گازرسانی به هفت روستای دهستان راهکان با اعتبار 75 میلیارد ریال نیز خبر داد و افزود: این پروژه که در هفت روستا با برنامه‌ریزی 400 روزه انجام شده است در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی موجب صرفه‌جویی 600 هزار لیتر نفت سفید در سال می‌شود و نزدیک به 950 خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند می‌کند.

    صحراییان در پایان از بهره‌برداری یک مجتمع پرواربندی گوسفند در روستای تادوان بخش خفر نیز خبر داد و افزود: این پروژه بخش خصوصی با اعتبار 20 میلیارد ریالی از امروز به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و نقش به‌سزایی در اشتغال‌زایی در این روستا خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی