مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار کرج:

طرح نام‌گذاری خیابان‌های کرج با نام قهرمانان ورزشی در دستور کار قرار گیرد

عصر ساختمان- شهردار کرج گفت: طرح نام‌گذاری خیابان‌های کرج با نام قهرمانان ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

طرح نام‌گذاری خیابان‌های کرج با نام قهرمانان ورزشی در دستور کار قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی ترکاشوند ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه قهرمانان ورزشی از افتخارات کرج محسوب می‌شوند اظهار داشت: می‌توانیم طرح نام‌گذاری خیابان‌های کرج را با نام این قهرمانان در دستور کار قرار دهیم.

    وی در ادامه توجه به رفع نیازها و مطالبات ورزشکاران و توسعه خدمات‌رسانی به آنان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در کلانشهر کرج انجام داد توجه به رفع مشکلات ورزشی و توسعه خدمات‌رسانی به این قشر است.

    شهردار کرج در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در کلانشهر کرج تأکید کرد و بیان داشت: هم‌اکنون در برخی از نقاط این شهرستان کمبودهایی وجود دارد که لازم است مسیر توسعه و پیشرفت را با تلاش بیشتری طی کنیم.

    ترکاشوند با اعلام اینکه کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است،‌ اظهار کرد: با بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌ها می‌توانیم بسیاری از اهداف خود را در حوزه خدمات‌رسانی اجرایی کنیم.

    وی تأکید کرد: توسعه خدمات و توزیع عادلانه خدمات باید به صورت ویژه در دستور کار مسؤولان باشد و محرومیت‌زدایی را مهمترین اصل در کارهای خود بدانند.

    شهردار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی باید به صورت کارشناسی شده و دقیق در مناطق اجرایی شود خاطرنشان کرد: در این راستا باید مدیران شهری ابتدا نیازهای منطقه را مورد بررسی قرار دهند تا براساس اولویت‌ها این مهم را به مرحله اجرا درآورند.

    ترکاشوند برخی از مناطق مانند حصارک و فردیس را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران شهری باید به اینگونه مناطق توجه بیشتری داشته باشند و خدمات عمرانی و خدماتی بیشتری را در این مناطق اجرایی کنند.

    وی رفع معضل ترافیک را نیازمند اقدامات کارشناسی شده دانست و بیان داشت: رفع معضل ترافیک نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط مسؤولان مورد توجه باشد.

    شهردار کرج گفت: البته اقداماتی نظیر احداث تقاطعات غیرهمسطح در نقاط مختلف این شهرستان توسط شهرداری انجام شده است اما نباید به این اقدامات اکتفا کرد چرا که رشد جمعیت می‌طلبد تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع معضل ترافیک در کلانشهر کرج انجام شود.

    در پایان این جلسه نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام ابراهیم جوادی از قهرمانان و افتخارآفرینان سابق کشتی مصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار