مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی خبر داد:

پلمب ۱۴۴ آسانسور در آذربایجان‌شرقی

اعلام جرم برای ۱۲۵ واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی

عصر ساختمان- مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی از پلمب ۱۴۴ آسانسور ساختمان‌های عمومی، خصوصی و اداری در استان خبر داد.

پلمب ۱۴۴ آسانسور در آذربایجان‌شرقی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ساسان فرشی حق‌رو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما چند شاخص ارزیابی داریم که هر سال تغییر می یابد ولی یکی از وظایف عمده و قطعی ما تدوین استانداردهای ملی است که در سال 94 عملکرد اداره کل تدوین 282 مورد و در سال جاری تا پایان مردادماه 257 مورد را به ثبت رساندیم و این در حالی است که برنامه سالانه تدوین 250 مورد استاندارد ملی است.

    وی افزود: بیش از 90 درصد تدوین استانداردهای ملی توسط فعالان بخش خصوصی صورت می‌گیرد و کارگروه تدوین و اصلاح استانداردهای ملی در این ارتباط فعال است.

    فرشی‌حق‌رو ابراز داشت: در زمینه آموزش کنترل کیفی در سال 94، حدود 21 هزار و 600 ساعت آموزش برگزار کردیم و امسال 21 هزار و  216 ساعت آموزش در تعهد د اریم که 9 هزار و 448 ساعت را تا پایان مرداد ماه اجرا کرده‌ایم.

    این مسئول تعداد صدور پروانه این اداره کل در سال گذشته را 417 مورد عنوان و اضافه کرد: تعهد امسال برای صدور پروانه 320 مورد تعیین شده که 189 مورد تا پایان مرداد صادر شده است.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بازرسی فنی از واحدها در سال 94 حدود 4 هزار و 430 مورد بوده و در سال جاری 3هزار و 320 مورد در تعهد داریم که تا کنون یک‌هزار و 261 مورد بازرسی اتفاق افتاده، افزود: سال گذشته 121 مورد بازرسی از شهر بازی ها داشتیم و در سال 95 تا کنون حدود 81 مورد بازرسی از شهر بازی انجام داده‌ایم.

    این مسؤول تعداد بازرسی فنی اداره کل استاندارد استان، از آسانسورها را در سال 94 حدود 4 هزار و 528 مورد و امسال 3 هزار و 972 مورد خواند و گفت: 144 مورد آسانسور‌ها در استان که بیشتر در تبریز چه ساختمان‌های عمومی، مسکونی و اداری پلمب شده است.

    وی ادامه داد: سال گذشته تعداد نمونه‌برداری از واحدها 9 هزار و 736 مورد صورت گرفته و امسال تعهد نمونه‌برداری ما 9 هزار و  404 مورد است که تا پایان مرداد جاری چهار هزار و 451  مورد انجام گرفته است.

    فرشی‌حق‌رو با بیان اینکه آزمون نمونه‌برداری سال گذشته 6 هزار و 920 مورد صورت گرفته و در سال جاری 9 هزار و 404 مورد را در برنامه داریم که از این میزان 2 هزار و  640 مورد تحقق یافته است، ابراز داشت: آزمون انگ فلزات گرانبها در طلا در سال گذشته 204 مورد و امسال 104 مورد انجام گرفته است.

    فرشی حق‌رو ادامه داد: برای بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در سال گذشته پنج هزار و  558 مورد و امسال یک‌هزار و 885 مورد اقدام شده و بازرسی از آزمایشگاه‌های همکار 228 مورد در سال گذشته و 272 مورد امسال تا پایان مرداد انجام گرفته است.

    وی با بیان اینکه در کشور 800 مورد استاندارد اجباری وجود دارد، افزود: سال گذشته در استان آذربایجان‌شرقی 274 مورد و در امسال 187 مورد ابطال علامت استاندارد انجام شده است.

    مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی مواد و مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است، گفت: 125 واحد تولید کننده مصالح ساختمانی در استان پلمب و به دادگاه معرفی و اعلام جرم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار