مدیران خودروعصر اعتبار

تا پایان مهر‌ماه

۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸۰۰ هزار واحد مسکونی مهر تا پایان مهر‌ماه تحویل متقاضیان می‌شود.

۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  احمد اصغری مهرآبادی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مسکن مهر در زنجان اظهار کرد: استان زنجان در زمینه تحویل مسکن مهر موفق بوده است.

    وی با اشاره به اینکه امید است تا پایان مهر مسکن مهر به پایان می‌رسد، اضافه کرد: تامین زیرسازهای لازم برای واحدهای مسکن مهر دلیل تاخیر در تحویل مسکن‌های مهر است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فصل کار در استان زنجان محدود است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری رسیده است.

    اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه باید تلاش شود استان زنجان به عنوان نخستین استان مسکن مهر را به پایان برساند، اضافه کرد: بانک‌های عامل نیز تعامل خوبی در این زمینه داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه 2 میلیون و 215 هزار مسکن مهر در کشور تعهد شده بود، عنوان کرد: سهم استان زنجان زنجان از این مسکن‌ها 32 هزار واحد بوده که تاکنون 30 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 2 هزار واحد مسکن مهر نیز در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

    اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم 735 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تحویل داده شده است، گفت: 3 میلیون نفر با این افتتاحات در واحدهای مسکونی مهر مستقر شده‌اند.

    وی با بیان اینکه 800 هزار واحد دیگر مسکن مهر تا پایان مهرماه تحویل متقاضیان می‌شود، عنوان کرد: تا پایان سال در مجموع یک میلیون مسکن مهر در کشور تحویل متقاضیان می‌شود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مشکلات اعتباری در اجرای پروژه‌های مسکن مهر روند فعالیت را کند کرده بود، افزود: بیشتر پروژه‌ها در مرحله دریافت خدمات بوده و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

    اصغری مهرآبادی با اشاره به اینکه مسکن مهر از دولت سابق آغاز شده است، اظهار کرد: این مسکن‌ها در دولت یازدهم نیز جزو تعهدات دولت بوده و به صورت جدی دنبال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو