مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار همدان خبر داد:

تخصیص ۳۰۰ میلیون اعتبار برای احیاء و مرمت قنوات تویسرکان

عصر ساختمان- استاندار همدان از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء و مرمت قنوات شهرستان تویسرکان خبر داد.

تخصیص ۳۰۰ میلیون اعتبار برای احیاء و مرمت قنوات تویسرکان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در حاشیه سفر به شهرستان تویسرکان و در جریان بازدید از سد سرابی و پروژه تصفیه‌خانه آب شهرستان تویسرکان، با بیان اینکه مسأله آب از دغدغه‌های اساسی استان همدان است و باید دقت‌نظر کافی در این حوزه صورت گیرد، عنوان کرد:  مدیران حوزه آب استان برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری مناسب از منابع آبی را داشته باشند تا در ایام پیک مصرف با کمبود آب مواجه نشویم.

    وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به پروژه‌های آب توجه ویژه‌ای دارد، افزود: وضعیت منابع آبی در استان همدان مطلوب است اما این امر نباید سبب مصرف بی‌رویه و به دور از صرفه‌جویی شود.

    نیک‌بخت ادامه داد: خوشبختانه امسال بارندگی مناسبی در سطح استان همدان رخ داده که موجب سرریز سدهای استان همدان شد اما باید به درستی از این منابع بهره‌برداری کنیم.

    وی با بیان اینکه مدیران حوزه آب باید در زمینه جذب اعتبارات عمرانی برای اجرای پروژه‌های این بخش پیگیری مستمری را از تهران داشته باشند، اظهار کرد: همه دستگاه‌های مسئول و بخش خصوصی ایده‌ها و راهکارهای خود را برای اجرای مناسب و موفق طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و ارتقاء بهره‌وری آب ارائه کنند.

    استاندار همدان با بیان اینکه مسأله مدیریت مصرف، یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: مدیریت مصرف آب به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه به معنی مصرف متعادل و پرهیز از اسراف است که دستگاه‌‎های دولتی و غیردولتی، آحاد مردم و خانواده‌ها باید به این موضوع توجه کنند.

    وی در ادامه گفت: اگر در مقابل رفتن و ارتقاء شغلی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان مقاومت می‌کنم به سبب اقدامات علمی و کارشناسی است که انجام شده اما زمانی‌که چند پروژه مربوط به تویسرکان و شهرستان‌های دیگر را عملیاتی کند با وی همراهی خواهد شد.

    نیک‌بخت با اشاره به اینکه مردم تویسرکان خوش‌سلیقه بوده و به حق انتخاب مناسبی برای نمایندگی مجلس داشتند، تصریح کرد: اعتبارات سد خرم‌رود و سرابی به همت نماینده این شهرستان در مجلس پایدار شده و باید این اقدامات را تقویت کرد.

    وی با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار شهرستان تویسرکان اشتباه نکرده‌ام، عنوان کرد: برای پرش و جهش شهرستان تویسرکان مانعی بر سر راه نیست چرا که همراهی لازم بین فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه وجود دارد و تا کنون نماینده مجلس این شهرستان درخواست تغییر یا انتصاب مدیری در شهرستان را نداشته و تنها به دنبال پیگیری پروژه‌های شهرستان است.

    استاندار همدان بیان کرد: 300 میلیون تومان اعتبار برای احیاء و مرمت قنوات شهرستان تویسرکان از اعتبارات در اختیار تخصیص داده می‌شود اما وزارت جهادکشاورزی هم باید اعتبارات مرتبط با این بخش را اختصاص دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار