مدیران خودروعصر اعتبار

با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!

عصر ساختمان: همیشه هر چیزی که به مد سال مربوط باشد برای همه جذاب است، مطمئنا شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی خانه تان با مد سال پیش برود، پس دقیقا این مطلب به درد شما می خورد، چرا که در این مطلب می خواهیم به رنگ های سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم و ببینیم هر کدام از آن ها را چگونه می توان در دکوراسیون داخلی این خانه استفاده کرد.

با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰
  • رنگ سرخ در دکوراسیون داخلی
  • خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی
  • سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی
  • صورتی پر رنگ و براق در دکوراسیون داخلی
  • نارنجی سوخته در دکوراسیون داخلی
  • با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
  • رنگ وایت واش در دکوراسیون داخلی
  • رز گلد در دکوراسیون داخلی
  • آبی کاربنی تیره در دکوراسیون داخلی
  •  خاکستری دودی در دکوراسیون داخلی
  • آبی و صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وب‌سایت چیدانه، پس دقیقا این مطلب به درد شما می خورد، چرا که در این مطلب می خواهیم به رنگ های سال 2016 اشاره کنیم و ببینیم هر کدام از آن ها را چگونه می توان در دکوراسیون داخلی این خانه استفاده کرد.

رنگ های سال 2016: آبی و صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی

خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال 2016 در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های خوبی برای یکدیگر هستند، بهتر است این رنگ ها را برای سطوح نرم مانند رویه کوسن ها و رومبلی ها استفاده شود. البته رنگ آبی و صورتی ملایم برای اکسسوری ها و لوازم دکوری کوچک هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید برخی از دیوارها را هم به این رنگ در بیاورید، اما باید مراقب باشید که این رنگ ها خاصیتی لطیف دارند و برای سطوح زبر و خشن مناسب نیستند. رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است.


رنگ های سال 2016: نارنجی سوخته در دکوراسیون داخلی

رنگ نارنجی سوخته یکی از آن دسته رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد، این رنگ گرمای خاصی دارد و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند. اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از چوب و مخصوصا چوب تیره استفاده زیادی کرده اید این رنگ حسابی با آن ها ست می شود و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد. برای این که این رنگ بتواند جلوه خاص خودش را داشته باشد بهتر است در کنار آن از المان ها و لوازم دکوری به رنگ آبی و مشکی استفاده کنید.


رنگ های سال 2016: خاکستری دودی در دکوراسیون داخلی

خاکستری دودی از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در سال 2016 خواهد بود. این رنگ می تواند برای دیگر رنگ های سال 2016 همانند یک زمینه پر قدرت عمل کند و همچنین می تواند با دیگر رنگ ها ست شود. خاکستری دودی که رگه هایی از رنگ سفید دارد می تواند چنان جذابیتی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد که تا به حال درهیچ یک از سال ها تجربه نکرده باشید. این رنگ می تواند با دیگر طیف های رنگ خاکستری که در مطلب رنگ طوسی در دکوراسیون معرفی کردیم، ست شوند. اگر طیف های رنگ خاکستری را دوست ندارید به رنگ صورتی هلویی فکر کنید.


رنگ های سال 2016: رنگ وایت واش در دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ سال 2016 برای اتاق خواب تان هستید بهتر است دیوارها را با تنالیته ای از رنگ خاکستری و صورتی خیلی خیلی کم رنگ و مات بپوشانید. رو تختی ها را از رنگ وایت واش (سفید خالص) انتخاب کنید و برای خود سرویس خواب هم از پارچه مخمل به رنگ صورتی مات که به نسبت رنگ دیوار پر رنگ تر است استفاده کنید. اگر مایل هستید تا مرزها در اتاق خواب تان تعریف شده تر باشند رنگ طلایی بهترین گزینه است. بقیه عناصر تزیینی و لوازم دکوری هم می توانند از رنگ خاکستری که به نسبت دیوار روشن تر است انتخاب شوند. دیگر رنگ هایی که می تواند در دکوراسیون داخلی این اتاق استفاده شود رنگ سفید گچی و سنگ های طبیعی است.


رنگ های سال 2016: ترکیبی از آبی های ملایم در دکوراسیون داخلی

همه ما رنگ های ملایم را خوب می شناسیم؛ آن ها همیشه در خالص ترین حالت خودشان بوده اند، اما در سال 2016، تنالیته رنگ های ملایم چار تغییر و تحولاتی شده اند و با کمی پیچیدگی همراه هستند. محبوب ترین و شناخته شده ترین و البته پرکاربردترین تنالیته رنگ ملایم در دکوراسیون داخلی طیف های رنگ آبی و مخصوصا ابی دودی هستند مخصوا وقتی با خاکستری همراه می شود. این ترکیب رنگی جذاب و آرامش بخش بیشتر در نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد، البته این ترکیب رنگی در هر فضای دیگری هم می توانند به همین خوبی جلوه کنند چرا که خاصیت آرامش و تسکین دهنده بالایی دارند، این رنگ های سال 2016 بر خلاف ملایم و نرم بودنشان می می توانند در هر سطحی از قبیل کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار بگیرند.


رنگ های سال 2016: رز گلد در دکوراسیون داخلی

رز گلد یکی از آن رنگ های قدرتمندی است که می تواند جو خاصی را که مد نظر شما است را برای تان پدید بیاورد. همراه شدن این رنگ با صورتی می تواند به معجزه در دکوراسیون داخلی خانه شما بدل شود. این تنالیته رنگی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های سال 2016 است، اگر می خواهید متفاوت از دیگران عمل کنید به پیشنهاد دکوراتورها و طراحان داخلی توجه کنید و از این رنگ بهره ببرید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ فیلی، آبی دودی و بنفشی که با خاکستری همراه است بهره ببرید.


رنگ های سال 2016: صورتی پر رنگ و براق در دکوراسیون داخلی

استفاده از این رنگ جرات و جسارت زیادی را می طلبد. صورتی پررنگ و براق رنگ خاصی است و جلوه خاصی هم دارد، خاصیت خیره کنندگی چشم را در درون خود دارد و یکه تازی می کند. این رنگ می تواند نقاط قوت دکوراسیون داخلی خانه شما را بیشتر عیان کند. در کنار خاکستری تیره اما مات بیشتر جلوه گری می کند و با رنگ بنفش تیره هم همنشینی خوبی دارد. صورتی براق هم از خاص ترین رنگ های سال 2016 است.


رنگ های سال 2016: آبی کاربنی تیره در دکوراسیون داخلی

بر خلاف بیشتر رنگ های سال 2016 که همه روشن هستند این رنگ تیره و در خود فرو رفته است و به گفته اهالی فن و متخصصین این حوزه این رنگ کاملا رنگی است که اگر علاقه عنیقی به آن نداشته باشید، ظرف مدت کوتاهی شما را دلزده می کند. اما این رنگ که جزو معدود رنگ های تیره سال 2016 است، طرفداران خاص خودش را دارد که اتفاقا حسابی هم از آن استقبال می کنند، فضایی که با رنگ آبی کاربنی تیره رنگ آمیزی می شود، حسابی تیره است و کاملا هم جزو فضاهای شخصی محسوب می شود اگر نشیمن خانه تان را به این رنگ در آورید، کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند، پس این رنگ را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب استفاده کنید. در کنار آن برای ایجاد تفاوت و هیجان در فضا می توانید از رنگ های نارنجی، هلویی و طیف آبی های روشن بهره ببرید.


رنگ های سال 2016: سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی

این ترکیب رنگ پایه ثابت همه سال ها است. شما رنگ های مد شده هر سالی را که نگاه کنید ترکیب سیاه و سفید را می بینید. اما علت چیست؟ جواب یک کلمه است تضاد عمیقی که این دو رنگ با یکدیگر دارند؛ این تضاد برای خیلی از افراد دوست داشتنی است اما هر کسی جرات استفاده از آن را ندارد. بیشتر افراد در لوازمی مانند کوسن ها و یا لوازم دکوری و اکسسوری ها از این ترکیب رنگ استفاده می کنند اما اگر فکر می کنید فرد با جراتی هستید این ترکیب رنگ را در دیوارهای خانه تان به کار ببرید. پیشنهادی می کنم مطلب زیبایی چشم‌نواز با رنگ‌های متضاد را حتما بخوانید.


رنگ های سال 2016: رنگ سرخ در دکوراسیون داخلی

رنگ سرخ، رنگی عمیق و غنی است و به نظر من زیباترین رنگ سال 2016 همین رنگ است. این رنگ به واسطه گرم بودن و پر حرارت بودنش به شما اجازه می دهد تا به راحتی احساسات خود را بروز دهید و در فضا احساس راحتی کنید. این رنگ بیش از آنچه که فکرش را بکنید می تواند صمیمی باشد. گرمای خاص این رنگ شما را هم درگیر خواهد کرد. این رنگ در نور طبیعی درخشش خاصی خواهد داشت، پس باید به نورپردازی فضایی که این رنگ در آن وجود دارد هم توجه کرد.


رنگ های سال 2016: خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای یکی از آن رنگ هایی است که به صورت غیر منتظره ای در کلکسیون رنگ های سال 2016 وجود دارد. خاکستری مایل به قهوه ای می تواند یک جلوه جدید از رنگ های خاکستری باشد. این رنگ را در اکسسوری ها و لوازم دکوری خانه مانند آباژورها و کوسن استفاده کنید و از حضور آن در دکوراسیون داخلی خانه تان لذت ببرید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار