مدیران خودروعصر اعتبار

۷ پروژه عمرانی در بخش های جهرم افتتاح شد

عصر ساختمان- ۷ پروژه عمرانی در بخش های خفر جهرم با اعتبار بالغ بر۱۳۰میلیارد ریال با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه جهرم به بهره برداری رسید.

۷ پروژه عمرانی در بخش های جهرم افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، 7 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 130میلیارد ریال  با حضور مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آبفا استان فارس ، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه جهرم و دیگر مدیران شهرستانی و استانی در بخش های جهرم افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

    فرماندار ویژه جهرم در این مراسم با بیان اینکه پروژه روکش آسفالت محور قطب آباد - فسا 70کیلومتر و در دولایه روکش می شود ، تصریح کرد: افتتاح پل عابد آباد وروکش آسفالت محور قطب آباد - فسا به طول 12کیلومتر وبا اعتبار 34 میلیاردریال به بهره برداری رسید.

    وی افزود: عملیات اجرایی چند طرح هادی روستایی با اعتبار 67 میلیاردریال ، پارک سلامت و آغاز روکش آسفالت معابر شهر قطب آباد با اعتبار 50 میلیارد ریال ازجمله پروژه های افتتاح شده در آخرین روز از هفته دولت است.

    وی گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای دشتدال سیمکان به مساحت 492متر و با اعتبار 10میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

    صحرائیان از کلنگ زنی مرکز بهداشت جهرم در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع خبرداد و گفت: این مرکز در سه طبقه و با اعتبار 30 میلیاردریال  و شامل آموزشگاه بهورزی ، سردخانه واکسن و واحد های فنی و اداری تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد

    کلنگ زنی مجمتع آبرسانی آبسرد بخش خفر

    همچنین مراسم کلنگ زنی مجمتع آبرسانی آبسرد بخش خفر با حضور نماینده مردم شهرستان جهرم و فرماندار ویژه جهرم برگزارشد.

    ظهر امروز کلنگ مجتمع آبرسانی آبسرد بخش خفر با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و  فرماندار ویژه جهرم و مسئولین شهرستان بر زمین زده شد.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم اظهارداشت: ازمجتمع آبرسانی آبسرد شش روستا تحت پوشش قرار میگیرد که حداقل 30میلیارد ریال اعتبار برای آن برآورد شده است.

    محمدرضا رضایی با بیان اینکه مجمتع آبرسانی کته تعدادی روستا را در منطقه پوشش می دهد، افزود: این منطقه دارای مشکل کم آبی است  و با تامین اعتباری که از صندوق توسعه ی ملی شده است روستای کته و مجاور در منطقه خفر از آب شرب بهره مند می شوند.

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاها و با بیان اینکه معادل 20سال توسعه ی روستایی انجام شده، تصریح کرد: طی سال های گذشته بیش از 60میلیاردتومان در روستاهای شهرستان جهرم عملیات بهسازی انجام شده است واین اقدام جز کارهای بزرگی محسوب می شود.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 68درصد جمعیت شهری و 32درصد جمعیت روستایی داریم ، افزود : با دادن خدمات به روستاییان  از جمله مراکز بهداشتی ، بهسازی روستاها ، وام مسکن و همچنین موضوع کشاورزی دیگر روستاییان نیازی به مهاجرت به شهرها ندارند.

    وی محور شیراز- جهرم - لار -بندرعباس را جز محورهای مهم تلقی کرد و گفت: قسمتی از این محور از خفر می گذرد و در تلاش هستیم این محور به مرحله پایانی و همچنین 20کیلومتر از شیراز تا خفر تا پایان شهریورماه سال جاری   را به مرحله افتتاح برسانیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی