مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار اردبیل:

برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر اردبیل تشدید می‌شود

عصر ساختمان:معاون شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل گفت: به منظور جلویگری از ساخت و ساز غیرمجاز در حاشیه شهر،‌ شهرداری اردبیل اکیپ‌های اجرایی ویژه‌ای برای جلوگیری از این کار تشکیل داده است.

برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر اردبیل تشدید می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، یوسف محمدی در جلسه بررسی مشکلات ساخت‌وسازهای غیرقانونی در حاشیه شهر اردبیل اظهار داشت: بحث ساخت‌و ساز غیرمجاز به دو بخش شهری و حاشیه شهر مربوط می‌شود که متأسفانه در حریم شهر اردبیل برخی از افراد سودجو اقدام به معامله زمین‌های زراعی با کاربری مسکونی می‌کنند که مقدمات ساخت‌و ساز بی وریه و رشید غیرمتوازن شهر را شامل می‌شود.

    وی گفت: اکیپ‌های شهرداری اردبیل به صورت شبانه‌روزی در داخل شهر و حریم شهر به طور مداوم در حال بازرسی و گشت‌زنی هستند که به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر،‌ شهرداری اردبیل یک اکیپ ویژه اجرایی برای رسیدگی به ساخت‌وساز غیرمجازی حاشیه شهر و جلوگیری از این کار را تشکیل داده است.

    معاون شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل افزود:هرگونه ساخت‌وساز در شهر باید دارای مجوز لازم از شهرداری اردبیل باشد و شهرداری اردبیل با ساخت‌وسازهای بدون مجوز در تمامی مناطق شهر و حاشیه شهر برخورد می‌کند که خوشبختانه در 8 ماه امسال نسبت‌ به سال‌های 93 و 92 آمار ساخت‌وساز غیرمجاز کاهش یافته و 70 مورد بدون مجوز نیز قلع و قمع شده است.

    محمدی تصریح کرد: برای اجرای طرح جامع حریم شهری برنامه داریم و تا به امروز طرح‌های ساماندهی محلات حاشیه اجرا شده و تشکیل مدیریت واحد پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیز در شهرداری اردبیل به انجام رسیده است.

    وی در رابطه با برخی مشکلات مسکن مهر در اردبیل، بیان کرد: مسکن مهر جزء محدوده‌ها و پروژه‌های اداره راه و شهرسازی است که در صورت اتمام زیرساخت‌ها به شهرداری واگذار می‌شود که اگر این واگذاری انجام شده باشد قطعا شهرداری اردبیل به مردم خدمات‌رسانی ‌می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی