مدیران خودروعصر اعتبار

ششمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد برگزار می‌شود

عصر ساختمان- ششمین نمایشگاه شهر هوشمند که نام قبلی آن السیت بوده از ۱۲ لغایت ۱۶ شهریورماه و همزمان با نوزدهمین نمایشگاه کامپیوتر(ایرانکام) در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

ششمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال رویکرد سازمان فاوا، متفاوت از سال‌های گذشته است، اظهار کرد: با توجه به نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان ما بر فعالیت‌های هوشمند شهر، حضور ما در نمایشگاه امسال مستقیم نخواهد بود و فضایی را فراهم می‌کنیم تا ایده‌پردازان و شرکت‌های شهر هوشمند ایده‌ها و محصولات خود را عرضه کنند.
    وی ادامه داد: کافه ایده عنوان برنامه‌ای است که با همکاری گروه مشاوران جوان در نمایشگاه بین‌المللی انجام می‌شود.
    رجائیان خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاحیه نمایشگاه شهر هوشمند در کنار برپایی این غرفه، ساماندهی سایت‌های ارتباطی و مخابراتی صورت می‌گیرد که این امر در هشت نقطه از سطح شهر مشهد به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
    مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد عنوان کرد: این نقاط شامل محدوده‌های میدان جمهوری، میدان امام حسین(ع)، بزرگراه قائم(مقابل خین عرب)، میدان راه‌آهن، بوستان فردوس، میدان بیمارستان امام رضا(ع)، میدان انقلاب اسلامی و جنب بوستان حجاب در سطح شهر است.
    رجائیان افزود: با احداث این هشت دکل، 11 دکل قدیمی جمع‌آوری شده و از احداث 12 دکل جدید اپراتورها خودداری می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه نیاز به نصب پنج دکل برای دوربین‌های کنترل ترافیک وجود ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر 1050 دکل مخابراتی در شهر مشهد وجود دارد که ما از افزایش بیش از 100 دکل مخابراتی دیگر ممانعت کرده‌ایم و آنان را به تجمیع رسانده‌ایم و با این کار تعداد دکل‌های مخابراتی به یک سوم کاهش خواهد یافت.
    مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد یادآور شد: ما از مسئولان کشوری و استانی دعوت کرده‌ایم که در این نمایشگاه حضور یابند که قرار بر این است که با هماهنگی صورت گرفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در افتتاح این طرح صحبت کنند.
    وی با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه شهر هوشمند در عصر روز جمعه 12 شهریور ماه، خاطرنشان کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد غرفه‌ای در این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است که در آن ایده‌پردازان و شرکت‌های شهر هوشمند با موضوعات فناوری اطلاعات به بحث می‌پردازند و ایده خود را به محصول تبدیل می‌کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو