مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

تولید ۵ میلیون تن فولاد در گیلان

عصر ساختمان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش تولید فولاد و محصولات فولادی از ۳.۶ میلیون تن در سال ۹۲ به پنج میلیون تن در سال جاری در این استان خبر داد.

تولید ۵ میلیون تن فولاد در گیلان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی منتظری صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید فولاد و محصولات فولادی در گیلان اظهار کرد: افزایش ظرفیت فولاد با هدف تکمیل زنجیره تولید این محصول در استان انجام شده است.

    وی به افزایش میزان ارزش افزوده صنعت فولاد در گیلان اشاره کرد و افزود: اکنون برنامه توسعه تولید محصولات فولادی روند مطلوب‌تری در استان پیدا کرده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد و محصولات فولادی از 3.6 میلیون تن در سال 92 اکنون به پنج میلیون تن در استان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده و حمایت‌های صورت گرفته از بخش فولاد تلاش می‌شود میزان تولید فولاد در گیلان افزایش پیدا کند.

    منتظری ایجاد فرصت‌های شغلی، ارزش افزوده و ایجاد صنایع پایین‌دستی را از مزیت‌های استقرار صنایع فولادی در استان خواند و بیان کرد: در مدت سه سال گذشته گیلان جزو 10 استان برتر در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور است.

    وی به فراهم کردن شرایط مطلوب‌تر و ایجاد امید و انگیزه بیشتر برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در گیلان اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی مسؤولان مربوطه در حوزه اقتصادی و صنعتی یکی از مهم‌ترین دلیل‌های فراهم‌سازی شرایط مناسب‌تر در فضای کسب و کار در استان است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به کسب رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار در استان، خاطرنشان کرد: در مدت سه سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در بخش صنعت و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در گیلان انجام شده است.

    منتظری، یکی از مهم‌ترین اقدام‌های مسؤولان را رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در کشور و گیلان عنوان کرد و یادآور شد: کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام پولی در استان و کشور تشکیل شده است.

    وی با بیان اینکه ریاست کارگروه مذکور به عهده استاندار است، اظهار کرد: دبیری کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام پولی به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی را از فعالیت‌های کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام پولی عنوان کرد و افزود: کارگروه مذکور با حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، مجموعه‌های وزارت نیرو و نفت و دیگر دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن مشکلات هر کدام از واحدهای صنعتی تشکیل شده و تصمیم‌گیری می‌شود.

    منتظری با اشاره به 584 مصوبه کارگروه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام پولی گیلان، بیان کرد: تاکنون 40 درصد از مصوبات مذکور اجرایی شده و مصوبات باقی‌مانده در حال بررسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار