مدیران خودروعصر اعتبار

مراسم افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی شهرستان قدس برگزار شد

عصر ساختمان- مراسم افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی شهرستان قدس با اعتباری بالغ بر ۸۵۵ میلیارد با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در شهرستان قدس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی شهرستان قدس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ظهر امروز با حضور سیدمناف هاشمی معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان پروژه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی بهداشتی شهرستان قدس که با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال احداث و قابل بهره‌برداری بود، افتتاح شد.

    عضو شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: برنامه‌های انجام شده طی مدت دوره چهارم با توجه به همدلی و همبستگی بین مسؤولین و همچنین درایت‌ها و هدایت‌های امام جمعه شهرستان و همچنین فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان قدس بوده است.

    خدابخش محمدزاده پودینه افزود: در ادامه مسیر تعامل و همدلی که وجود دارد موجب پیشرفت روزافزون شهرستان خواهد شد و امیدواریم مسؤولین فرادستی توجه ویژه‌ای نیز در کنار این اقدامات شهرستانی به شهر قدس داشته باشند و نیازهای مردم را در خصوص پروژه‌های فاضلاب، پل ورودی شهر و بیمارستان شهرستان قدس پیگیری و به نتیجه برسانند و ما نیز به عنوان خادمین مردم پیگیر هستیم تا دستاوردهای مطلوب‌تری برای شهرستان و شهر قدس فراهم شود.

    در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی گفت: با برنامه‌هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم جوانان بسیار خوشخال و همانطور که می‌بینیم در تمام این افتتاح‌ها حضور داشتند که این نتیجه زحمات مسؤولین شهرستان است.

    وی افزود: همه ما باید این را در نظر داشته باشیم که در تمام مراحل زندگی و کار هر خدمتی که می‌توانیم داشته باشیم را با تمام تلاش به نتیجه برسانیم و در این مسیر باید نسبت به مسائل دینی با قوت توجه کرد و همچنین باید در مقابل سختی‌ها ایستادگی داشته باشیم.

    محمد صادق کولیوند شهردار قدس در ادامه این مراسم عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح 27 پروژه شهر که توسط شهرداری قدس آماده‌سازی و به نتیجه رسیده است، خواهیم بود و باید گفت همه این اقدامات در سایه توجهات شهروندان قدس در خصوص پرداخت به موقع عوارض‌شان بوده است.

    وی گفت: همچنین از تمام همکاران و مسؤولین شهرستان که در مسیر تکمیل پروژه‌ها و به مرحله بهره‌برداری رسیدن آن همراه ما بودند تشکر داشته و در تلاش هستیم تا هدف‌گذاری های شهرداری در مباحث فرهنگی، ورزشی و خدماتی را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانیم و این مهم در رأس دیدگاه‌های شورا و شهرداری قرار دارد.

    شهردار قدس خاطرنشان کرد: به زودی شاهد این خواهیم بود که شهرستان قدس یکی از قطب‌های ورزشی در سطح کشور شود و به واقع در این خصوص با روحیه عملیاتی ورود کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز بسیاری از ورزشکاران این شهر در بسیاری از مسابقات جزو نفرات برتر قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو