مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مستضعفان:

خانواده‌های دارای ۲ معلول خانه‌دار می‌شوند

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به طرح خانه‌دار کردن خانواده‌های دارای دو معلول در سراسر کشور گفت: ۶۹۰۰ سند املاک علوی به مرز نشینان خراسان شمالی تحویل شد.

خانواده‌های دارای ۲ معلول خانه‌دار می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد سعیدی کیا در مراسم تحویل 1100 سند املاک علوی به اهالی روستای کهنه جلگه از توابع شهرستان مانه و سملقان از خانه دار شدن همه خانواده دارای  دو  معلول در کشور خبرداد و گفت: با بهره گیری از تسهیلاتی ویژه، این خانه‌ها با همکاری بنیاد مستضعفان و با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

    وی افزود: مبلغ 180 میلیون ریال از اعتبارات هزینه شده برای مسکن خانواده‌های معلولین به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال از محل تسیلات بانکی تامین و پرداخت شده است و در سایه این همکاری ، 229 خانوار معلول استان خراسان شمالی هم با استفاده از این تسهیلات صاحب مسکن خواهند شد.

    وی همچنین با اشاره به طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان تصریح کرد:  تاکنون شش مرحله  از طرح محرومیت زدایی بنیاد در رابطه با تحویل اسناد زمین های مسکونی بنیاد علوی در خراسان شمالی به تعداد 6 هزار و 900 فقره سند املاک مسکونی به ساکنان مناطق کم برخوردار شهرستان های مانه و سملقان و رازو جرگلان در استان خراسان شمالی اعطا شد.

    وی افزود:در راستای اجرای این طرح عظیم در منطقه در نظر داریم با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان ، زمین های کشاورزی را نیز به مردم فهیم و شریف منطقه اهدا کنیم که مراحل مقدماتی آن در حال اجراست.

    رییس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به اختصاص تسهیلات مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسناد منازل مسکونی واحد های روستایی توسط بنیاد به مردم تقدیم شده است و مردم می توانند با همکاری بنیاد مسکن اقدام به اخذ تسهیلات و مقاوم سازی و بازسازی واحد های مسکونی خود کنند تا شرایط بهتری را برای خانواده های خود فراهم سازند.

    وی همچنین در پاسخ  به درخواست مردم کهنه جلگه  برای حل مشکل عرضه گندم تولیدی  به بازار نوید داد: با توجه به فاصله این روستا تا مرکزشهرستان و مشکلات کشاورزان منطقه برای تحویل محصولات تولیدی خود، یک باب سیلوی گندم  با حجم مناسب برای رفع  این مشکل با تامین اعتبار بنیاد مستضعفان در منطقه احداث می شود.

    در  حاشیه این مراسم همچنین یک واحد مسکونی  تازه ساز با چند دستگاه لوازم خانگی ضروری برای  یک خانواده‌ عزیز ترکمن که  دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی بود با  با اعتباری بالغ بر 330 میلیون ریال به آنان تحویل داده شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار