مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شهرستان اردل مطرح کرد:

واگذاری زمین به متقاضیان گسترش فعالیت‌های کشاورزی در اردل

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان اردل گفت: برای حل مشکل جوانان جویای کار و گسترش فعالیت‌های کشاورزی، به متقاضیان فاقد زمین از اراضی ملی به صورت قانونی زمین واگذار می‌شود.

واگذاری زمین به متقاضیان گسترش فعالیت‌های کشاورزی در اردل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد نوذری اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از پتانسیل‌های خوب و مهم شهرستان اردل است به‌گونه‌ای که این شهرستان استعداد بسیار خوبی در زمینهٔ پرورش آبزیان، زراعت، زنبورعسل، دام‌پروری، کشت گیاهان دارویی و باغداری دارد.

    وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی و آب‌رسانی به اراضی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی به طرح‌های کشاورزی شهرستان مانند آب‌رسانی به اراضی دشتک، اراضی رستم‌آباد و دهکنه روگر اختصاص یافته است.

    فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: برای تأمین آب اراضی دهکنه روگر سه میلیارد ریال، تأمین آب اراضی رستم‌آباد یک میلیارد و 600 میلیون ریال و تأمین آب اراضی دشتک یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، ماده 12 و ماده 180 هزینه شده است.

    این مسؤول تصریح کرد: برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری شرکت تعاونی دشت اردل نیز 3 میلیارد و 300 میلیون ریال اختصاص یافت.

    نوذری با بیان اینکه حمایت‌های خوبی از طرح‌های پرورش آبزیان در نقاط مختلف شهرستان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی بسیار مناسبی در این بخش وجود دارد از همین رو شرایط برای حمایت از دیگر طرح‌های کشاورزی نیز فراهم گردیده است.

    وی تأکید کرد: علاقمندان به فعالیت در این حوزه از طریق تسهیلات و دریافت مشاوره مورد حمایت قرار می‌گیرند.

    فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: چنانچه متقاضیان برای ایجاد طرح در زمینهٔ پرورش طیور، دام سبک و سنگین و توسعه باغات فاقد زمین باشند با شرایط قانونی از اراضی ملی که در اختیار دولت قرار دارد به آن‌ها زمین واگذار می‌شود تا از این طریق بتوان مشکل افراد جویای کار فاقد زمین را برطرف و زمینه گسترش فعالیت‌های کشاورزی را فراهم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار