مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده انتظامی پیرانشهر خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل پیرانشهر

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی پیرانشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل توسط ماموران خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل پیرانشهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  بیت‌الله پاشایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در پیرانشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سارق شده و شب گذشته وی را حین سرقت دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی پیرانشهر با بیان اینکه سارق دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است، افزود: این متهم پس از شناسایی و دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس این شهرستان منتقل شد.

    این مسؤول تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به 9 فقره سرقت از منازل شهرستان پیرانشهر اعتراف کرد، ماموران انتظامی این شهرستان پس از سی مراحل قانونی متهم دستگیر شده را به مقامات قضائی این شهرستان تحویل دادند.

    پاشایی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پیرانشهر در بازرسی از مخفیگاه سارق دستگیر شد مقداری از اموال مسروقه که ارزش ریالی آنان مبلغ 150 میلیون ریال بود کف و ضبط کردند.

    وی به مردم پیرانشهر توصیه کرد که نکات لازم را در خصوص محافظت از اموال خویش رعایت کنند زیرا که برخی سارقان با سوءاستفاده از اسامی درج شده بر روی درب منازل و به بهانه آشنایی با ساکنین ساختمان وارد مجتمع‌ها شده و اقدام به سرقت خودرو یا انباری‌ها می‌کنند.

    فرمانده انتظامی پیرانشهر با بیان اینکه 40 درصد از سارقان دستگیر شده بدون اعمال زور اقدام به سرقت منازل می‌کنند، ادامه داد: این موضوع به این دلیل است که  بسیاری از افراد بدون اینکه در و پنجره‌ها را قفل کنند، از منزل خارج می‌شوند.

    این مسؤول به مردم توصیه کرد در صورت خروج از منزل، تنها به بستن در خروجی منزل اکتفا نکرده و کلیه درهای داخل منزل را قفل نموده تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود.

    پاشایی افزود: سرقت از جمله جرائمی است که افزایش آن سبب ایجاد رعب و وحشت و در نتیجه ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود لذا از تمام مردم انتظار می‌رود حداکثر تلاش خود را جهت حفاظت از اموال خویش داشته باشند تا دچار مشکل و گرفتاری نشوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار