مدیران خودروعصر اعتبار

اطلاعیه سازمان بازرسی درباره پرونده واگذاری‌ها

عصر ساختمان- سازمان بازرسی کل کشور دیروز با انتشار یک اطلاعیه رسمی درباره پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه طی چند روز اخیر درباره گزارش این سازمان در رسانه‌ها منتشر شده است، صرفا نامه دو صفحه‌ای هیات بازرسی خطاب به مدیران شهرداری به منظور پاسخ به اقدامات خود درخصوص واگذاری املاک به مدیران شهرداری تهران بوده و گزارش نهایی سازمان محسوب نمی‌شود.

اطلاعیه سازمان بازرسی درباره پرونده واگذاری‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، روابط عمومی سازمان در این اطلاعیه تاکید کرده است: «پس از اتمام بررسی‌ها و در صورت اثبات اقدامات و سوء جریانات ارتکابی گزارش مقتضی تهیه و به مراجع ذی‌ربط برای رسیدگی ارسال خواهد شد.» متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

    برابر اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 1 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور؛ نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری جزو وظایف این سازمان قرار دارد؛ به‌طوری که همه ساله، برنامه‌های بازرسی برای دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور پیش بینی و توسط بازرسان این سازمان انجام می‌شود که یکی از این مجموعه‌ها، شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع آن است.

    بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌های این سازمان، از تاریخ 95/ 2/ 4 در سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مستقر و عملکرد آن سازمان را در تامین مسکن کارکنان و مدیران شهرداری مورد بررسی قرار داده است. هیات بازرسی مستقر در شهرداری تهران با توجه به مقررات این سازمان،‌اقدام به بررسی موضوع و تطبیق آن با قوانین و مقررات و احصای ابهامات و اشکالات در نحوه واگذاری املاک از مدیران مربوط به شهرداری تهران کرده و مراتب را طی نامه رسمی از آنان سوال کرده است. بنابراین آنچه در برخی از سایت‌ها و جراید از آن به‌عنوان گزارش سازمان نام برده شده، صرفا نامه‌ دو صفحه‌ای اخذ دفاع هیات بازرسی، خطاب به مدیران شهرداری تهران به‌منظور پاسخ به اقدامات خود درخصوص واگذاری املاک شهرداری تهران بوده و این نامه گزارش نهایی سازمان محسوب نمی‌شود. بدیهی است پس از اتمام بررسی‌ها و در صورت اثبات اقدامات و سوء جریانات ارتکابی گزارش مقتضی تهیه و به مراجع ذی‌ربط برای رسیدگی ارسال خواهد شد. نامه هیات بازرسی به مدیران مرتبط در شهرداری تهران به‌صورت رسمی در پاکت دربسته با درج عبارت «آقای... شخصا مفتوح نمایند-محرمانه» ارائه شده و حفظ و حراست از نامه مزبور بر عهده ایشان بوده است.

    روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور در ادامه ضمن دعوت از رسانه‌ها برای پرهیز از هر گونه گمانه‌زنی اعلام کرد که مرجع اصلی اطلاع رسانی درخصوص موضوع واگذاری املاک در شهرداری تهران صرفا روابط عمومی سازمان بوده و این سازمان در چارچوب ضوابط و قوانین با جدیت و بدون تاثیرپذیری از هرگونه فضاسازی موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران را بررسی و گزارش نهایی را به مراجع ذی‌صلاح ارسال خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار