مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد:

پرداخت تسهیلات بانک مسکن بر پایه اقتصاد مقاومتی است

عصر ساختمان- مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با اشاره به کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن به زیر ۱۰ درصد گفت: پرداخت تسهیلات بانک مسکن بر پایه اقتصاد مقاومتی است.

پرداخت تسهیلات بانک مسکن بر پایه اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حسن خطیب زاده با اشاره به تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن اظهار داشت: به منظور بهبود شرایط اقتصادی و کاهش نرخ تورم، بانک مسکن نیز نرخ سود تسهیلات خود را تک رقمی کرد.

    وی با معرفی خدمات جدید تسهیلات خرید مسکن و کاهش نرخ تسهیلات حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم ادامه داد: حوزه مسکن در سطح کشور با رکودی مواجه شده که بانک مسکن به نوعی برای خروج از این رکود و بازگشت رونق در مسکن شرایط پرداخت تسهیلات را بازنگری کرده است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد افزود: یکی از راهکارهای بانک مسکن برای خروج رکود بخش مسکن، روانسازی شرایط پرداخت تسهیلات بوده که در این زمینه اقداماتی موثر صورت گرفته است.

    وی با تأکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند با سپرده گذاری و بدون سپرده گذاری بخش مسکن تسهیلات دریافت کنند بیان داشت: نرخ سود تسهیلات پرداختی در بافت فرسوده برای متقاضیان در شهر یزد هشت درصد با سپرده‌گذاری در نظر گرفته شده است.

    خطیب عنوان کرد: به این ترتیب بافت فرسوده و قدیم استان نیز با مرمت و بازسازی به سکونت‌گاهی امن و دارای رونق تبدیل خواهد شد و بخش مسکن نیز با پرداخت این تسهیلات از رکود خارج می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه پیشتر برای دریافت تسهیلات شرط خانه اولی برای متقاضیان در نظر بوده است، گفت: خوشبختانه د بازنگری شرایط پرداخت تسهیلات  اهدافی که بانک مسکن دنبال می‌کند این شرط نیز حذف شده و نرخ سود تسهیلات با سپرده‌گذاری در سایر مناطق استان 9.5 درصد است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با اشاره به میزان کاهش اقساط تسهیلات مسکن بیان کرد: برای تسهیلات 60 میلیون تومانی با نرخ پیشین که 14 درصد بود با بازپرداخت 12 ساله، متقاضی حدود 862 هزار تومان قسط پرداخت می‌کرد که این میزان برای بافت‌های فرسوده با کاهش بیش از 200 هزار تومان به 650 هزار تومان رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار