مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:

مطالعات فاز صفر پروژه‌های عمرانی شهرداری مورد توجه قرار گیرد

عصر ساختمان:رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه ویژه به مطالعات فاز صفر پروژه‌های عمرانی امری مهم و ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مطالعات فاز صفر پروژه‌های عمرانی شهرداری مورد توجه قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عبد‌الرسول جان‌نثاری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای شهر با معاونان عمرانی شهرداری مناطق 15‌گانه اصفهان اظهار داشت: آسیب‌شناسی فرآیندهای موجود در پروژه‌های عمرانی و رصد مشکلات موجود از اهداف برگزاری این نشست است.

    وی توجه ویژه به مطالعات فاز صفر پروژه‌های عمرانی را یکی از موضوعات بررسی شده در این نشست عنوان کرد و ابراز داشت: بر این اساس مقرر شد بررسی حجم و عملکرد پروژه و تعداد کاربران استفاده کننده از این پروژه در مطالعات فاز صفر باید بررسی شود.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه و ارائه تکنولوژی‌های و فناوری‌های جدید در پروژه‌هایی که توسط شهرداری اجرا می‌شود، افزود: تقویت بعد نظارت بر پروژه‌ها اعم از نظارت‌هایی که توسط پرسنل انجام می‌شود و استفاده از مهندسان مشاور در راستای نظارت بر پروژه‌ها در این نشست به صورت ویژه مورد تاکید است.

    جان‌نثاری با اشاره به ضرورت توجه ویژه به پروژه‌های مشارکتی در شهرداری ابراز داشت: ایرادها و نقطه ضعف‌هایی در حوزه پروژه‌های مشارکتی وجود دارد که باید در راستای رفع این ایرادات اقدامات لازم صورت بگیرد.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیاست‌های تشویقی و تنبیهی در حوزه معاونت عمران باید برای پرسنل این حوزه اعمال شود و افرادی که در این حوزه تلاش بیشتری دارند باید مورد تشویق بیشتری قرار گیرند.

    وی با تاکید بر جلوگیری از حیف و میل مصالح در پروژه‌ها و توجه ویژه به پروژه‌های کوچک محله‌محوری تاکید کرد، افزود: تنوع و خلاقیت در استفاده از طرح‌ها و مصالح مصرفی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

    جان‌نثاری با تاکید بر اینکه نباید شاهد طرح‌ها و مصالح یکنواخت و تکراری در پروژه‌ها باشیم، ادامه داد: ابتکار خاصی در پروژه‌ها باید وجود داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو