مدیران خودروعصر اعتبار

با همراهی شهردار منطقه ۹ و مدیرعامل سازمان نوسازی صورت گرفت؛

تعیین تکلیف پروژه های نوسازی پهنه جنوبی آزادی

عصر ساختمان:مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۹ از بافت های فرسوده سطح منطقه بازدید کرد و در این بازدید ، پروژه های نوسازی اولویت دار منطقه تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف پروژه های نوسازی پهنه جنوبی آزادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، عباداله فتحی الهی به همراه جمعی از معاونین سازمان نوسازی با حضور در محله امامزاده عبدالله (ع) ناحیه 2 و محله دکتر هوشیار ناحیه یک ، بافت فرسوده این محلات را بازدید کرد و مهندس حسینی شهردار منطقه 9 نیز گزارشی از اقدامات منطقه در خصوص نوسازی این محدوده ارائه کرد.
    شهردار منطقه 9 با اشاره به بودجه اختصاص یافته جهت نوسازی بیشتر و احیا بافت مسکونی محلات گفت: قطعا با تملک املاک دارای اولویت در بافت فرسوده و تجمیع بعضی از این املاک ، تحول بزرگی در حوزه ساخت و ساز محلات و توسعه نوسازی به وجود می آید.
    حسینی با بیان اینکه اولویت های تعیین شده برای بازگشایی معابر در محله های قدیمی بسیار مهم است نیز گفت: با بازگشایی معابر، روند خدمت رسانی به شهروندان در مواقع بحرانی آسان می شود و سهولت تردد برای مردم را نیز به همراه خواهد داشت.
    وی با اشاره به مشارکت بهینه و مناسب شهرداری منطقه 9 با سازمان نوسازی گفت: با همفکری و تعامل می توانیم راه حل مناسبی جهت افزایش رضایتمندی و رفع موانع نوسازی برداریم.
    برپایه این گزارش، در ادامه این بازدید جلسه ای به منظور بررسی و تعیین اولویت های اقدام نوسازی برگزار شد و پس از ارائه گزارشات مربوط به اقدمات صورت گرفته در خصوص نوسازی بافت های فرسوده در منطقه 9، طرح ها و پیشنهادات مسئولان در رابطه با وضعیت محله ها و پلاک های فرسوده مطرح و پس از بررسی های کارشناسانه مورد تصویب و تایید قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار