مدیران خودروعصر اعتبار

۷۰میلیارد تومان وام مسکن در استان سمنان پرداخت شد

عصر ساختمان- استاندار سمنان بااشاره به ضرورت تسهیل شرایط ازدواج جوانان و رفع موانع این امر، گفت: بانک های استان ازابتدای سال جاری تاکنون ۷۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت کردند.

۷۰میلیارد تومان وام مسکن در استان سمنان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد رضا خباز صبح سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور بین بانکی استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات استانداری، ضمن بیان اینکه بانک های استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج عملکرد نسبتا خوبی داشته اند، ابراز داشت: دولت در سال های اخیر و به خصوص با افزایش میزان تسهیلات ازدواج سعی داشته است تا بخشی از مشکلات اقتصادی ازدواج را در بین جوانان کاهش دهد.

    وی افزود: دولت تمام سعی خود را در زمینه تسهیل شرایط ازدواج زوج های جوان به کار می بندد چرا که ما معتقد هستیم وام ازدواج یکی از مهم ترین و راهگشا ترین موضوعات اقتصادی برای مشکلات جوانان است.

    استاندار سمنان درباره عملکرد بانک های استان در زمینه تسهیلات رفع موانع تولید و بخش های مختلف اقتصادی استان، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری تا کنون بانک های عامل استان، 90میلیارد تومان در زمینه کشاورزی، 380میلیارد تومان در زمینه صنعت، معدن وتجارت و 320میلیارد تومان در بخش خدمات و بارزگانی تسهیلات پرداخت کرده اند.

    خباز با بیان اینکه میزان پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: عملکرد بانک های استان که عضو کارگروه رفع موانع تولید نیز هستند، در زمینه حمایت از واحد های تولیدی نیمه تعطیل قابل قدردانی است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بانک ها به عنوان یکی از مراکز فعالیت های اقتصای، خود امروز دچار مشکلات عدیده ای هستند و انجام وظیفه در این مجموعه ها با دشواری همراه است.

    استاندار سمنان گفت: کار در بانک ها یکی از دشوار ترین مشاغل کشور محسوب می شود چرا که با دغدغه های فکری، مالی و استرس های روزمره عجین است.

    خباز خطاب به مدیران بانک های استان سمنان نیز، بیان داشت: از کارمندان شما در اقصی نقاط استان و از دورترین روستاها تا بزرگترین شهرها می خواهیم تا کارشناسانه، مهربانانه و برادرانه مردم را راهنمایی کرده و حتی پاسخ منفی را نیز با زبانی نرم بیان کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو