مدیران خودروعصر اعتبار

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار قروه خبر داد:

رونمایی از نام‌گذاری معابر شهر قروه به نام شهدای زن در هفته دفاع مقدس

عصر ساختمان- مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار قروه گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، از رونمایی معابر و خیابان‌های شهر قروه به نام شهدای زن، رونمایی می‌شود.

رونمایی از نام‌گذاری معابر شهر قروه به نام شهدای زن در هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، زهرا مفاخری صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی کارگروه بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در فرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس، نمونه‌های بی‌شمار و در عین حال، کم‌نظیری از پشتیبانی‌های معنوی زنان ایرانی را به ثبت رسانده است.

    وی افزود: در راستای پاسداشت شهدای زن شهرستان قروه که 19 شهید است، معابر و خیابان‌های این شهر به نام مقدس شهدا، نامگذاری می‌شود.

    مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار قروه، گفت: ادبیات دفاع مقدس شرح احوال برون و درون انسان‌هایی است که برای حفظ شرف و حیثیت و فضایل انسانی در مقابل تجاوزگران به کرامت‌های انسانی به پا خاسته‌اند و زنان نقش برجسته‌ای در آن دارند.

    به گفته مفاخری، زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف‌ناشدنی، در صحنه‌های مختلفی حتی در میدان‌های رزم حضور یافتند و امروز هم زنان و به خصوص مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا، جانبازان و اسرا، نقش به‌سزایی در ترویج ارزش‌‏ها و فرهنگ روزهای آتش و خون دارند.

    وی با بیان اینکه امروز با شبیخون فرهنگی دشمن  مواجه هستیم، از این شبیخون به عنوان حربه‌ای بسیار برنده برای تمامی جوامع نام برد و افزود: امروز هم زن مسلمان باید با سلاح ایمان، علم، عفت، پاکدامنی، ایثار، شجاعت و شهامت و با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و شیرزنان حاضر، در عرصه دفاع حاضر شود.

    به گفته این مشاور، ترویج بدحجابی و اشاعه بی‌بند و باری در میان زنان که ستون اصلی خانواده‌‌ها هستند، مهم‌ترین هدف دشمنان در جنگ ‌نرم است که دشمن می‌خواهد با ترویج آن در میان زنان و منحرف کردن افکار مردان به سمت مسائل غیر‌اسلامی ارزش‌های دینی ما را خدشه‌دار کند.

    مفاخری با اشاره به حضور همیشگی زنان مسلمان ایرانی در عرصه‌های مختلف مبارزه با دشمنان اسلام، افزود:  زنان ما به دشمنان ثابت کرده‌اند که برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب تا پای جان آماده هستند و اگر امروز دشمنان ایران اسلامی جرأت حمله نظامی به کشور ما را ندارند به خاطر ایثار و از خودگذشتگی زنان و مردان این مرز و بوم است.

    مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار قروه افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس قهرمانانه ملت ایران، زنان شجاع و فداکار هم دوشادوش مردان به دفاع پرداختند آنان دست به کارهایی زدند که هیچ‌کس انتظارش را نداشت و شجاعت‌هایی از خود نشان دادند که دوست و دشمن را متحیر کرد.

    مفاخری با تاکید بر اینکه زنان هشت سال دفاع مقدس ابتدا به خود و سپس به دیگران ثابت کردند که زنان مسلمان ایران زمین صاحب توانایی‌های بی‌شماری است افزود: زنان با اثبات این مهم به دنیا گفتند که تجلی این توانمندی‌ها، معرف و اثبات‌کننده جایگاه زنان ایرانی در موفقیت‌های مختلف برای همیشه‌ تاریخ است.

    وی برگزاری همایش نقش زن در دفاع مقدس، یادواره 19 زن شهید شهرستان،کارگاه آموزشی مقابله با جنگ نرم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و رقابت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه‌های مختص بانوان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار