مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی کشور نیازمند به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی کشور به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: سال گذشته تنها ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژ‌ها اختصاص پیدا کرده است.

تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی کشور نیازمند به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، محمدرضا رضایی در جمع فعالان اقتصادی شهرستان جهرم اظهارداشت: وابسته بودن اقتصاد کشور به نفت همواره مشکلاتی را به همراه داشته است.

    وی با بیان اینکه هر سال بودجه کشور بر مبنای قیمت نفت تعیین می‌شود، افزود: در این راستا به سبب عدم تحقق درآمدها، اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های عمرانی به موقع تخصیص پیدا نمی‌کند.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی کشور با اعتبار 130 هزار میلیارد تومان در دست اقدام قرار گرفته شده است، بیان کرد: اعتباری که سال گذشته به تکمیل این پروژه‌ها اختصاص پیدا کرد تنها 2 هزار و 300 میلیارد تومان بود که به نسبت 130 هزار میلیارد تومان فاصله بسیار دارد.

    وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشورهای توسعه یافته بر مبنای یک کالای تثبیت شده بوده و بر این اساس درآمدهای پایدار را تعریف می‌کنند، گفت: کشور ما نیز باید به این سمت رهنمون شود.

    مدیرکل گمرکات استان فارس نیز با اشاره به جایگاه و نقش گمرک در توسعه و رونق اقتصادی جامعه اظهارداشت: اقتصاد بر مبنای نفت باید جایگزین منابع دیگر شود چرا که این منبع محدود بوده و همواره دستخوش فراز و نشیب‌های سیاسی است.

    خداداد عزیزی با اشاره به جایگاه برتر گمرک در بخش درآمدزایی و رونق اقتصادی کشور از صادرات به عنوان یک بسته سیاستی دولت یاد کرد که گمرک موظف به عملیاتی شدن آن است.

    مدیرکل گمرکات استان فارس به ظرفیت شهرستان جهرم در تولید محصولات باغی اشاره کرد و گفت: تشریفات گمرک در محل تولید کالا قابل انجام است اما نیازمند زیرساخت‌های فیزیکی و الکترونیکی دارد که مخابرات استان جهت برطرف کردن مشکل در گمرک جهرم قول مساعد داده است.

    رحیمی با تاکید به لزوم تثبیت ساختمان گمرک جهرم تصریح کرد: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان باید با حمایت و پشتیبانی از گمرک جهرم به رونق و توسعه آن کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو