مدیران خودروعصر اعتبار

خبر خوش برای ساکنان شهر جدید پردیس

عصر ساختمان:مدیرعامل شهر جدید پردیس از افتتاح تونل ارتباطی این شهر و همچنین حدود پنج هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در پردیس خبر داد.

خبر خوش برای ساکنان شهر جدید پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان، حسین رجب‌صلاحی درخصوص آخرین وضعیت طرح احداث قطار شهری پردیس اعلام کرد: قطار شهری پردیس که فرایند احداث آن از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده هم‌اکنون در مرحله تصویب کریدورهای مورد نیاز برای ساخت مسیرهای نهایی قرار دارد که با همکاری شهرداری تهران درحال پیگیری است. انتهای اتوبان شهید بابایی و محدوده پارک جنگلی سرخه‌حصار از جمله گزینه‌های موجود برای نقطه اتصال تهران و پردیس است که به محض مشخص شدن نتیجه اقدامات ساخت آن نیز به سرعت انجام خواهد شد.

    رجب‌صلاحی در ادامه درباره شرایط مسکن مهر پردیس نیز بیان کرد: درحال حاضر درتلاشیم تا پایان سال جاری حدود پنج هزار واحد از سایت مسکن مهر پردیس را افتتاح کرده و به متقاضیان تحویل دهیم.

    وی در ادامه افزود: احداث مسیر 7.5 کیلومتری تصفیه‌خانه آب شهر پردیس به فاز 11 (که 3.5 کیلومتر آن خط لوله فولادی 500 میلی‌متری و چهار متر دیگر خط لوله چدنی 400 میلی‌متری است)، ایستگاه پمپاژ تصفیه‌خانه، سه مخزن با حجم 24 هزار متر مکعب و پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد، انشعابات لوله‌های گاز به داخل فازها و بلوک‌ها و همچنین تأمین برق پردیس فاز پنج از جمله اقدامات درحال انجام برای واحدهای افتتاحی تا پایان سال به شمار می‌رود.

    مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین درباره وضعیت تونل ارتباطی این شهر نیز بیان کرد: عملیات ساخت این تونل به طول 800 متر از اتوبان تهران - پردیس آغاز شده که آن را به فازهای 11، 5 و 9 متصل می‌کند و هم‌اکنون در مرحله آسفالت و نصب چراغ‌های سقفی بوده و قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

    رجب‌صلاحی در ادامه سخنانش از امضای قرارداد 153 میلیارد تومانی با بخش خصوصی خبر داد و گفت: طبق این قرارداد اجرای 11 پروژه در زمینه تامین خدمات روبنایی از جمله هشت مدرسه، یک مسجد، کلانتری و درمانگاه در دستور کار قرار گرفت که تا پایان سال جاری کلانتری، مسجد و حدود چهار مدرسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ساخت 18 قطعه تجاری و آسفالت معابر را از دیگر برنامه‌های فعلی شهر جدید پردیس اعلام کرد و گفت: درحال حاضر مهمترین مشکل موجود کمبود منابع مالی است که قطعا با رفع آن این مشکلات نیز هرچه سریعتر برطرف خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار