مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل بیمارستان ساعی خبر داد

آخرین وضعیت ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی فوق تخصصی ساعی خمینی‌شهر

عصر ساختمان- مدیرعامل بیمارستان ساعی گفت: بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی فوق تخصصی خیر ساز ساعی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۱۶ میلیارد تومان در ۹ طبقه و در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

آخرین وضعیت ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی فوق تخصصی ساعی خمینی‌شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس در خمینی‌شهر در رابطه با جشن گلریزان بیمارستان ساعی این شهرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن اعلام پایان مرحله سفت‌کاری و طبقه نهم بیمارستان ساعی به‌ عنوان یک تحول درمانی و پزشکی شهرستان خمینی‌شهر است.

    وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این مراسم تشویق و جلب حمایت‌های مالی و کمک‌های مردمی برای تکمیل و ادامه عملیات عمرانی بیمارستان ساعی بود گفت: بیمارستان 300 تخت خوابی فوق تخصصی خیرساز ساعی با هزینه‌ای بالغ‌ بر 16 میلیارد تومان در 9 طبقه و در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

    مدیرعامل بیمارستان ساعی تصریح کرد: این بیمارستان فوق تخصصی، به همت مجمع خیرین بیمارستان ساز خمینی‌شهر به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی استان در کمتر از 4 سال پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

    کمالی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مجمع خیرین بیمارستان تشویق جوانان و نخبگان علمی، قرآنی و ورزشی خمینی‌شهر است، بیان کرد: در مراسم جشن از 40 نفر از برترین‌های کنکور امسال و رتبه‌های زیر هزار شهرستان، 3 نفر از حافظان نخبگان قرآنی روشن‌دل و یکی از بانوان قهرمان رشته کشور تکواندو تجلیل به عمل می‌آید.

    بر اساس این گزارش، بیمارستان 300  تخت خوابی فوق تخصصی ساعی خمینی‌شهر یک‌صد تخت ویژه بیماران دیالیزی و 200 تخت بیمارستانی به همت خیرین و حمایت مالی مردمی در زمینی در حدود 10 متر و 30 هزار متر زیربنا در حال ساخت است.

    در این مجموعه درمانی بیش از 40 بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی و کلیه بخش‌های درمانی و پزشکی موردنیاز در نظر گرفته‌ شده و تکمیل آن نیازمند جلب حمایت‌های مردمی و کمک خیرین است.

    در این مجموعه درمانی به‌ صورت مستقیم هزار نفر در سه نوبت‌کاری اعم کادر تخصصی و پزشکی و 2 هزار نفر به‌ صورت غیرمستقیم اشتغال‌زائی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار