مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

توزیع ۸ میلیون تن آسفالت در سطح کشور

عصر ساختمان:معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: طی ۹ ماه امسال بیش از ۸ میلیون تن آسفالت در سطح کشور توزیع شده است.

توزیع ۸ میلیون تن آسفالت در سطح کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، داوود کشاورزیان صبح امروز در دیدار با استاندار لرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری استاندار لرستان با مجموعه راه و شهرسازی و راهداری این استان اظهار داشت: امسال وضعیت تخصیص اعتبارات خیلی خوب نبوده و بنا داریم که سال آینده اعتبارات منابع استانی را بیشتر به بحث ایمنی در راه‌ها پیش ببریم.

    وی در خصوص روشنایی در سطح محورهای مواصلاتی عنوان کرد: شرکت توزیع برق اعلام کرده که در نقاط مه گیر و تونل‌ها موظف به نصب روشنایی است در غیر این صورت از نصب روشنایی در سایر محورها خودداری می‌کند و اعلام کرده که پول مصرفی این انرژی را باید از کجا تامین کند.

    کشاورزیان خاطر نشان کرد: یکی از بحث‌هایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی است یک بخش آن کاهش شدت مصرف انرژی است زیرا در کشور ما بهره‌وری پایین و مصرف انرژی بالا است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: طی 9 ماه امسال بیش از 8 میلیون تن آسفالت در سطح کشور توزیع شده است.

    وی افزود: سالانه میلیاردها تومان اعتبار صرف گاردریل‌ها و ... هزینه می‌شود که برخی از آنها نیز استاندارد نیست از این رو ما تلاش می‌کنیم تا از این به بعد در این زمینه شرکت‌هایی که استاندارد کامل را دارند از آنها استفاده کنیم.

    این مسئول هدف از سفر خود به استان لرستان بازدید از راه‌های استان، مجتمع‌های بین راهی و ... عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که امروز و روز گذشته از راه‌های استان صورت گرفته نشان می‌دهد که پروژه‌های خوبی در سطح استان لرستان است این در حالی است که امسال در این استان 220 کیلومتر روکش آسفالت شده است.

    کشاورزیان افزود: امروز نیز بازدید از چند محور مواصلاتی لرستان صورت می‌گیرد تا بتوانیم به جمع‌بندی خوبی برای تخصیص اعتبار و مطالعه این پروژه‌ها را اگر لازم باشد در دستور کار قرار دهیم.

    گفتنی است قرار است که امروز معاون وزیر راه‌و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور از محورهای مواصلاتی کوهدشت به پل دختر تقاطع غیر همسطح سه راهی خرم‌آباد به دورود و بروجرد و همچنین بازدید از محور ازنا به شازند صورت گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو