مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید فرماندار بر تصمیم گیری درباره باغ ۳۳ هکتاری رامسر

عصر ساختمان- فرماندار رامسر گفت: در مرکز شهر رامسر باغ ۳۳ هکتاری با ظرفیت کم نظیر وجود دارد و هزینه بالایی برای نگه داری آن صرف می شود که نیازمند است در این زمینه باید تصمیم اساسی اخذ شود.

تاکید فرماندار بر تصمیم گیری درباره باغ ۳۳ هکتاری رامسر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسین سروری در جلسه شورای اداری رامسر با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن در سال 95 افزود: سرشماری یکی از جامع ترین روش های جمع آوری اطلاعات و داده ها برای توسعه هر کشور محسوب شده و تمام اطلاعات ساکنین افراد و خصوصیات آنها با هدف جمع آوری اطلاعات و داده ها برای برنامه ریزی بهتر به آینده کشور در اختیار مدیران عالی کشور و برنامه ریزان قرار می‌گیرد.
    فرماندار رامسر گفت: باید ضریب سرشماری اینترنتی رامسر بالاتر از هدف گذاری باشد که مد نظر مدیران استان است زیرا با توجه به توسعه فن آوری و زیرساخت ها در استان این ظرفیت ایجاد شده که سرشماری دقیق و حساب شده در اختیار سیاست گذاران و برنامه ریزان قرار گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: ساختارهای ستاد با 15 مامور شهری و 6 مامور روستایی و یک مامور برای کارت سنتر اختصاص پیدا کرده است.

    سروری رامسر را شهر گردشگری با جاذبه‌های خاص معرفی کرد و گفت: با توجه به خیل عظیم گردشگران و مسافران به این شهر شاخص های تخصیص بودجه در کشور مشخص و از پیش تعیین شده است از این رو معتقدیم در حق رامسر در لحاظ کردن جمعیت ثابت اجحاف شده و در برخی از حوزه ها دچار مشکل هستیم.

    وی افزود: باید در پیش بینی اعتبارات از محل اعتبارات استانی به رامسر توجه خاصی شود زیرا نیاز به جهش بزرگ اقتصادی در این منطقه وجود دارد.

    فرماندار رامسر درباره مشکلات روستاهای رامسر گفت: در بخش زیرساخت های شهری، گردشگری، راه و شهرسازی و آسفالت راه های روستایی دچار کمبود در این منطقه هستیم و باید ترمیم آسفالت و بهسازی راه های روستایی و تامین آب شرب مد نظر قرار گیرد.

    وی افزود: ضریب آسفالت راه های روستایی رامسر 35 درصد و ضریب استان 53 درصد است که ضریب شهرستان به استان پایین است.

    سروری درباره باغ 33 هکتاری گفت: در مرکز شهر رامسر باغ 33 هکتاری با ظرفیت کم نظیر وجود دارد و هزینه بالایی برای نگه داری آن صرف می شود که نیازمند است در این زمینه باید تصمیم اساسی اخذ شود.

    سروری به وجود مدارس غیر استاندارد در رامسر اشاره کرد و ادامه داد: در این شهر مدارس غیر استاندارد و نیمه کاره بسیاری وجود دارد که باید  اعتبارات در جهت استاندارد سازی آنها تخصیص داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار