مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس عنوان کرد:

ضرورت احداث دیوار حائل در پروژه مسکن مهر قروه

مشکل بی آبی ۳۰۰ خانوار محله نکوی قروه مرتفع شود

عصر ساختمان- نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: در صورتی که راه و شهرسازی نسبت به ایجاد دیوار بتنی در کنار پروژه‌ مسکن مهر شهرک بعثت قروه اقدام نکند، منجر به بروز فاجعه‌ای خواهد شد.

ضرورت احداث دیوار حائل در پروژه مسکن مهر قروه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیمحمد مرادی صبح امروز در جریان بازدید از چندین پروژه از جمله پروژه مسکن مهر شهرک بعثت قروه، اظهار کرد: اجرای این طرح در دامنه این کوه کار غیرکارشناسی شده بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در این نقطه در کنار تحمیل هزینه‌های قابل توجهی برای خاک‌برداری و آماده‌سازی، اصلا از لحاظ امنیت مناسب نیست.

    نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث این واحدهای مسکونی در 10 متری آرمستان این شهر از دیگر مشکلات اجرای این پروژه است، گفت: اگر در زمان اجرای این پروژه به این مباحث توجه می‌شد شرایط و مشکلاتی امروز دامنگیر صاحبان این واحدها نمی‌شد.

    مرادی خاطرنشان کرد: قروه زمین لازم و مسطح برای اجرای پروژه مسکن مهر را داشته است، اما بدترین جانمایی برای اجرای این پروژه صورت گرفته است.

    نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تراشیدن کوه برای اجرای پروژه‌های مسکن مهر شهرک بعثت قروه و انقباض و انبساط در آن هر لحظه امکان ریزش کوه را دارد که موجب بحران و فاجعه ای بزرگ خواهد شد.

    مرادی عدم رعایت برخی اصول در معماری این واحدها و نبود بلوک‌بندی و کوچه‌بندی مناسب را از دیگر مشکلات موجود در این پروژه بیان کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم این شهرستان به اداره‌کل راه و شهرسازی استان این هشدار را می‌دهیم که تا فاجعه‌ای رخ نداده نسبت به احداث دیوار بتنی جلوی این کوه اقدام کند.

    وی در ادامه نبود آب شرب در یکی از محله نکوی قروه را یادآوری کرد و گفت: متاسفانه 300 خانواده این محله با کمبود شدید آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند که مسوولان ذیربط باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

    نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان را رسالت اصلی مسوولان دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت روانی و فکری و تامین نیازهای اصلی برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده که مسوولان باید در این راستا با تمام توان تلاش کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو