مدیران خودروعصر اعتبار

در اولین روز بازگشایی مدارس،

ترافیک معابر تهران ۲۵ درصد افزایش یافت

اعلام ساعات پیک ترافیک پایتخت

عصر ساختمان- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش بار ترافیکی در پایتخت هستیم، امروز حجم ترافیکی در سطح شهر تهران ۲۵ درصد افزایش داشته است.

ترافیک معابر تهران ۲۵ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از نسیم آنلاین، سرهنگ مراد مرادی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش بار ترافیکی در پایتخت هستیم، امروز حجم ترافیکی در سطح شهر تهران 25 درصد افزایش داشته است.

    وی گفت: تمام مأمورین ما در معابر، همچنین در جلوی مدارس مستقر هستند تا نسبت به روانسازی و ایمن‌سازی ترافیک اقدام کنند و این روند تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.

    سرهنگ مرادی افزود: برای مأموران راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تهران حضور فعال و چشمگیر پیش‌بینی شده است تا شاهد مشکل ترافیکی در پایتخت نباشیم.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در انتها به تمام شهروندان توصیه کرد: برای حمل و نقل در روزهای پرترافیک مهرماه بیشتر از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کرده و سرویس مدارس را جدی بگیرند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساعات آغاز پیک ترافیک در پایتخت گفت: پیش بینی ما این است که از ساعت 6:30 صبح حجم ترافیک افزایش یابد و این وضعیت بین ساعات 7 تا 8 صبح به اوج خود خواهد رسید. همچنین هنگام عصر نیز پیش بینی ما این است که از ساعت 18 تا 20 شاهد حجم بالای ترافیک در معابر باشیم که برای این منظور مأموران ما در این ساعات استقرار بیشتری در معابر خواهند داشت.

    مرادی با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در کنار مأموران راهور در اجرای طرح مهر، گفت: در کنار مأموران پلیس راهور عوامل پلیس پیشگیری، یگان امداد و ... نیز حضور خواهند داشت.

    وی با بیان اینکه از امروز ساعت اجرای طرح زوج و فرد با دو ساعت کاهش همراه خواهد بود، ادامه داد: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود ساعت اجرای طرح زوج و فرد در نیمه دوم سال دو ساعت کاهش یافته و همچون طرح ترافیک خواهد بود. بر این اساس این محدودیت از 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار