مدیران خودروعصر اعتبار

اتصال کوچه مروی و پامناربه بازارچه عودلاجان

ساخت نخستین مجتمع شهربانو در منطقه ۱۲

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، در جهت ارتقاء کیفیت زندگی و توسعه گردشگری در منطقه ۱۲ بهسازی پیاده راه ها در این محدوده ادامه دارد.

اتصال کوچه مروی و پامناربه بازارچه عودلاجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، آرش منظم با بیان این مطلب افزود: یکی از مهمترین برنامه های عمرانی این منطقه بهسازی و مناسب سازی پیاده راه هاست به همین دلیل در هر کدام از نواحی شش گانه یک یا دو طرح عمرانی کفسازی و مناسب سازی پیاده راه ها در حال انجام است.

    وی ادامه داد: در این پروژه ها مسیری به پیاده راه تبدیل نمی شود بلکه پیاده راه های سطح منطقه ساماندهی شده که یکی از مهمترین مزیت های این طرح  امکان استفاده معلولان و جانبازان از این مسیرهاست.

    معاون شهردار منطقه 12 با بیان اینکه در این پروژه مسیرهای پیاده رو از شکل آسفالتی به کف پوش بتنی تبدیل می شوند، بیان کرد: پروژه شاخص دیگر منطقه ، ادامه کف سازی و سنگفرش معبر محله امازاده یحیی بوده که اکنون این طرح در حال انجام است.

    به گفته منظم، این طرح از میدان باغ پسته بک شروع و تا خیابان امیر کبیر ادامه خواهد داشت ، در فاز اول این طرح کف سازی معبر امازاده یحیی از 15 خرداد تا میدان باغ پسته بک ، ابتدای امسال انجام شد که با استقبال شهروندان و ساکنان این محله روبه رو گردید ، به همین دلیل ادامه کف سازی این محله به درخواست مردم در حال انجام ست.

    وی همچنین یادآور شد: پروژه عمرانی دیگری که در امامزاده یحیی در حال انجام است ؛ احداث بوستان محله امامزاد یحیی واقع در ضلع شرقی سرای کاظمی بوده که اکنون عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12 ادامه جداره سازی و بهسازی بازارچه عودلاجان و گذرحاجی ها را یکی دیگر از پروژه های شاخص عمرانی منطقه دانست و تاکید کرد: فاز اول جداره سازی بازارچه عودلاجان با همکاری کسبه و هیات امنای بازارچه انجام شد که مورد استقبال قرار گرفت ، به همین دلیل ادامه جداره سازی این بازارچه از گذرحاجی ها تا پامنار نیز در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه رایزنی های لازم در خصوص مسقف شدن بازارچه تا سه راه جواهری به مانند آنچه در تاریخچه آن عنوان شده ؛ با سازمان میراث فرهنگی انجام شده است، گفت: گذر حاجی ها در بازارچه عودلاجان در واقع متصل کننده خیابان پامنار به عودلاجان و خیابان مروی است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، آرش منظم همچنین به ساخت نخستین مجتمع شهربانو منطقه 12 اشاره کرد و توضیح داد: جانمایی اولین مجتمع شهربانو منطقه واقع در پشت ساختمان شهرداری مرکز انجام شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار