مدیران خودروعصر اعتبار

اعلام قیمت سایر فازها طی دو هفته آینده

قیمت فاز ۸ پردیس قطعی شد

عصر ساختمان- یک مقام مسئول گفت: هنوز قیمت دقیق واحدهای مسکونی شهر جدید پردیس قطعی نشده و فقط قیمت‌های فاز ۸ این شهر که ۵۸ تا ۶۹ میلیون تومان اعلام شده، قطعی و درست است.

قیمت فاز ۸ پردیس قطعی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، این مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس که خواست نامش ذکر نشود،افزود: هنوز رقم دقیق قیمت واحدهای مسکونی فازهای دیگر اعلام نشده و قیمت های انتشار یافته فقط مربوط به فاز 8 این شهر است.
    وی اظهار کرد: در حال حاضر جلسات و رایزنی ها میان نماینده متقاضیان، شرکت عمران و سازندگان ادامه دارد و قرار است تا دو هفته آینده قیمت نهایی فازهای مختلف این شهر اعلام شود و هنوز غیر از فاز 8، قیمت واحدهای مسکونی سایز فازها قطعی نشده است.
    ماههاست متقاضیان مسکن مهر پردیس بدلیل مشخص نبودن قیمت نهایی فازهای مختلف این شهر و تاخیر در واگذاری این واحدهای مسکونی، سرگردان و معترض هستند و طی ماههای اخیر به دفعات در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تجمع کرده‌اند.  آنچه به اعتراض و نارضایتی متقاضیان دامن زد،  شایعاتی بود که در مورد قیمت 65 تا 83 میلیون تومانی واحدهای مسکونی فاز 8 مطرح شد. همین مسائل موجب شد به دستور وزیر راه،  کارگروهی متشکل از نماینده قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، نماینده مدیر عامل عمران شهرهای جدید و مدیرعامل شرکت عمران پردیس برای پیگیری تشکیل شود.
    با تشکیل کارگروه مذکور، بازار گمانه زنی‌ها در مورد تصمیم نهایی این کارگروه داغ شد و یکی از خبرگزاریها اعلام کرد که قیمت فازهای مختلف در کارگروه تعیین شده است. 
    اما آنگونه که یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت، این کارگروه غیر از قیمت واحدهای مسکونی فاز 8، در مورد سایر فازها به جمع بندی و تصمیم نهایی نرسیده است و قیمت سایر فازها طی دو هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.
    این مقام مسئول در عین حال اظهار کرد: فعلا فقط قیمت واحدهای مسکونی فاز 8 در کارگروه نهایی شده است و بر این اساس،  سهم آورده متقاضیان در فاز 8، نسبت به قیمتهایی که شایعه شده بود حدود 14 میلیون تومان کاهش یافته و در صورتی که متقاضیان نیازی به پارکینگ نداشته باشند این رقم 5 تا 7 میلیون تومان دیگر  هم کاهش می یابد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار