مدیران خودروعصر اعتبار

جلسه ویژه بررسی علل نشست زمین در تهران با حضور وزیر کشور تشکیل می شود

عصر ساختمان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل جلسه ویژه ای برای بررسی علت نشست های مکرر زمین در تهران با حضور وزیر کشور خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع نشست های اخیر زمین مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

جلسه ویژه بررسی علل نشست زمین در تهران با حضور وزیر کشور تشکیل می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، اسماعیل نجار اظهار کرد: این تصمیم در جلسه این هفته شورای معاونین وزارت کشور اتخاذ شده است و به زودی در محل این وزارتخانه تشکیل می شود.
    رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: هم اینک موضوع نشست های مکرر زمین در پایتخت و به ویژه در منطقه شهران که منجر به جان باختن دو تن از هموطنان شد از سوی دادستانی در حال پیگیری است.
    نجار خاطرنشان کرد: رخداد این نشست های زمین در برخی نقاط تهران خسارات جانی و مالی را به دنبال داشته است.
    نجار تصریح کرد: کارشناسان بخش های مختلف همچون مرکز تحقیقات، مرکز زمین شناسی و سازمان آب در زمان حاضر ، علت نشست زمین را چسبندگی خاک و حفاری مترو اعلام کرده اند اما هنوز دلیل قطعی این حوادث اعلام نشده است.
    نجار افزود: برخی دیگر از کارشناسان با مقصر برشمردن سازمان آب، علت نشست زمین شهران را نشت آب دانستند که البته این موضوع با بررسی های دقیق تر کارشناسی منتفی اعلام شد.
    معاون وزیرکشور گفت: بنده هم پس از بازدید از نقطه حادثه دیده شهران که نشست کرده بود؛ طبق نظر جمیع کارشناسان که به ما اعلام شده بود به یکی از خبرگزاری ها عنوان کردم که نشست به دلیل حفاری مترو بوقوع پیوسته است که البته آقای درویش مدیرعامل مترو پس از این اظهار نظر، ما را متهم به سیاسی کاری دانستند.
    نجار ادامه داد: دادستانی در هر صورت هنوز نظر نهایی خود را راجع به علت نشست زمین اعلام نکرده است و منتظر نظر قطعی دادستانی در این موضوع هستیم .
    به گزارش ایرنا، طی ماه های اخیر شاهد نشست های مکرر زمین در برخی نقاط تهران از جمله شهران، خیابان پیامبر وآزادگان بودیم که این موضوع منجر به جان باختن 2 تن و وارد آمدن خساراتی مالی به شهروندان شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو