مدیران خودروعصر اعتبار

سعیدی کیا:

۲۷ هزار سند رایگان مالکیت در مناطق محروم واگذار شده است

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری رایگان اسناد مالکیت املاک علوی به مردم مناطق محروم، تاکنون ۲۷ هزار فقره سند مالکیت اراضی مسکونی در این مناطق واگذار شده است.

۲۷ هزار سند رایگان مالکیت در مناطق محروم واگذار شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در آیین اهدای 2 هزار و 200 فقره اسناد رایگان به روستاییان شهرستان رامیان در شرق استان گلستان افزود: برای تداوم این خدمت به مردم مناطق محروم کشور، مهلت واگذاری اسناد اراضی مسکونی به مدت 2 سال دیگر تمدید شده است.
    وی با بیان اینکه با توجه به برآوردها، پیش بینی می شود 40 تا 50 هزار سند مالکیت دیگر به صورت رایگان به مردم مناطق محروم کشور قابل واگذاری باشد، از مردم خواست با مراجعه به ادارات کل بنیاد مستضعفان در استان ها نسبت به ثبت نام برای دریافت اسناد مالکیت، اقدام کنند.
    وی یادآور شد: تا پایان امسال نیز10 تا 12 هزار فقره سند مالکیت دیگر به صورت رایگان در مناطق مختلف کشور واگذار می شود.
    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: واگذاری رایگان اسناد مالکیت املاک علوی به مردم در مناطق محروم با سفارش و تاکید رهبر معظم انقلاب در حال انجام است.
    سعیدی کیا با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در طرح پرورش ماهیان خاویاری در استان گلستان گفت: پیش از این سقف این مشارکت 200میلیارد ریال تعیین شده بود، که این محدودیت برداشته شده و بنیاد مستضعفان به هرمیزان که لازم باشد در اجرای این طرح سرمایه گذاری خواهد کرد.
    وی از پرداخت تسهیلات کارآفرینی به کارآفرینان با بهره هشت درصد برای متقاضیان خبر داد و گفت: کارآفرینان برای برخورداری از این تسهیلات می توانند به بانک سینا مراجعه کنند.
    در آیین واگذاری 2 هزار و 200 فقره اسناد مالکیت املاک علوی به روستاییان شهرستان رامیان در شرق استان گلستان ، استاندار این استان و مسئولان شهرستان رامیان حضور داشتند.
    مساحت اراضی مسکونی که اسناد آن امروز به رایگان تحویل روستاییان شهرستان رامیان شد، افزون بر 750 هزار متر مربع با ارزش تقریبی 140 میلیارد ریال است.
    واگذاری این تعداد سند مالکیت ازسوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ششمین مرحله واگذاری اسناد در استان گلستان است و با این اقدام درمجموع تعداد اسناد واگذاری به 13 هزار و 200 فقره رسید.
    شهرستان رامیان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 با حدود 86 هزار نفر جمعیت در جنوب استان گلستان واقع است که از شمال به شهرستان گنبدکاووس، از جنوب به استان سمنان، از شرق به شهرستان آزادشهر و از غرب به شهرستان علی آباد کتول محدود می شود.
    براساس تقسیمات کشوری، رامیان از 2 بخش مرکزی و فندرسک و چهار شهر رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا، چهار دهستان و 61 آبادی مسکونی تشکیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار