مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار پردیس خبر داد:

احداث بوستان ۵ هکتاری در فاز ۳ شهر پردیس

عصر ساختمان- شهردار پردیس از احداث بوستان ۵ هکتاری در فاز ۳ و جنب سایت ۶ هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن مهر این شهر خبر داد.

احداث بوستان ۵ هکتاری در فاز ۳ شهر پردیس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد لاله صبح امروز در جمع شماری از شهروندان فاز سه پردیس اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که امروز در جمع شما شهروندان گرامی به‌ویژه عزیزان ساکن در سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر پردیس هستم.

    وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی شهرداری پردیس در فاز سه این شهر خاطرنشان کرد: بوستان ولایت که مراحل عمرانی آن خاتمه یافته است و در فرصت‌های آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، یکی از طرح‌هایی است که در ضلع شرقی سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر طی یک برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده، صورت اجرایی به خود گرفت.

    لاله اضافه کرد: این طرح‌های عمرانی و خدماتی از نیمه دوم سال 91 و با احداث ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس کلید خورده است.

    شهردار پردیس ادامه داد: این پروژه‌ها با احداث بازار میوه و تره‌بار فاز سه، خانه کشتی، گود زورخانه شهدای هسته‌ای، پارک آموزش ترافیک، نخستین دارالقرآن الکریم شهر، سرای محله جانبازان، بوستان ولایت و کتابخانه شهدای گمنام ادامه یافت.

    به گفته لاله، هدف شهرداری پردیس از اجرای این طرح‌ها، ایجاد تناسب میان میزان بارگذاری جمعیت در فازهای تازه احداث پردیس و خدمات قابل‌ارائه به شهروندان امروز و آینده آن است.

    وی اضافه کرد: اما مژده به شهروندان پردیس به‌ویژه همشهریان ساکن در سایت 6 هزار و 500 واحدی مسکن مهر این شهر احداث بوستان پنج هکتاری در ادامه طرح‌های یاد شده است.

    شهردار پردیس تصریح کرد: مراحل عمرانی این پروژه عظیم آغاز شده است و بر اساس برنامه، تا نیمه نخست سال 96 تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

    لاله با اشاره به اجرای فضای سبز در مجموعه طرح‌های عمرانی شهرداری پردیس در ضلع شرقی سایت 6 هزار و 500 واحدی، گفت: وجود فضای سبز در این منطقه می‌تواند با تغییرات اقلیمی و بهبود شرایط آب و هوایی همراه شود.

    وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که در سایه ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، توجهات ائمه اطهار (ع)، وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت می‌توان خدمتگزار مردم شریف پردیس بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار