مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام خبر داد:

اجرای ۷ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه ایلام

عصر ساختمان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایلام از اجرای ۷ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان ایلام خبر داد.

اجرای ۷ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه ایلام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدسجاد حسینی‌مقدم اظهار داشت: به منظور تبدیل جایگاه امامزادگان به قطب فرهنگی، عملیات بازسازی و نوسازی در امامزادگان و اماکن متبرکه شهرستان ایلام در حال انجام است.

    وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری کارهای عمرانی مختلفی در سطح بقاع این شهرستان انجام شده است، افزود: عملیات تسطیح و محوطه‌سازی در امامزاده حاج بختیار(ع) با زیربنای 500 متر و ایجاد سردر ورودی در این امامزاده جلیل‌القدر از جمله این فعالیت‌ها بوده که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استانی و نذورات بقعه انجام شده است.

    وی در ادامه به عملیات عمرانی امامزاده سید محمد(ع) واقع در روستای چمن اشاره کرد و گفت: آینه‌کاری داخل شبستان و محوطه سازی با زیربنای 100 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال از اعتبارات عمرانی استانی و نذورات بقعه به اتمام رسیده است.

    حسینی‌مقدم کاشی‌کاری سنتی و محوطه سازی و حصارکشی مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام را از دیگر فعالیت‌های عمرانی انجام شده در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: این پروژه با زیربنای 500 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال از درآمد نذورات مسجد انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی