مدیران خودروعصر اعتبار

تاثیر رونق ساخت وساز بر بیمه کارگر ساختمانی

۵۰۰ هزار نفرپشت نوبت

عصر ساختمان- معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی به آخرین جزئیات بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند.

تاثیر رونق ساخت وساز بر بیمه کارگر ساختمانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمد حسن زدا درمورد بیمه کارگران ساختمانی افزود: بیمه کارگران ساختمانی چندسالی است که اجرا می شود و تا کنون یک میلیون کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

    وی به حذف بیمه برخی از کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: این افراد کسانی بودند که در مشاغل دیگری به جز کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده اند که شناسایی شده اند.

    معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سال گذشته 100 هزار کارگر ساختمانی که شغلشان این نبوده با استفاده از بانکهای اطلاعاتی موجود در کشور شناسایی شدند.

    به گفته زدا، از این افراد درخواست کردیم که در شغل خود بیمه شوند و کارگران ساختمانی جدیدی جایگزین آنها و بیمه شدند.

    وی همچنین در مورد کارگران ساختمانی پشت نوبت بیمه نیز اظهار داشت: برآورد ما این است که 500 هزار نفر که شغلشان کارگر ساختمانی است برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن پشت نوبت هستند.

    وی در مورد بیمه کارگران ساختمانی جدید نیز گفت: چنانچه ساخت و سازها رونق گیرد و صدور پروانه ساختمانی نیز بیشتر شود در این صورت اعتبار بیشتری به ما تخصیص پیدا خواهد کرد و می توانیم تعداد بیشتری از کارگران ساختمانی را بیمه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی