مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار زاهدان:

بافت‌های فرسوده و فضاهای ناکارآمد شهرستان زاهدان بازآفرینی شود

عصر ساختمان:شهردار زاهدان گفت: بافت‌های فرسوده و فضاهای ناکارآمد شهرستان زاهدان بازآفرینی شود.

بافت‌های فرسوده و فضاهای ناکارآمد شهرستان زاهدان بازآفرینی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدمسلم سید‌الحسینی، با اشاره به لزوم مشارکت جدی تمامی بخش‌ها در تدوین بودجه ی سال 95 اظهار داشت: مشارکت جدی کلیه‌ بخشها در تهیه‌ آمار و اطلاعات دقیق در تمامی بخشهای مربوطه بسیار ضروریست لذا می‌طلبد با یک عزم جدی و تلاشی مضاعف و با در نظر گرفتن جمیع جهات در این راستا اقدام شود.

    شهردار زاهدان تشکیل کارگروه های مختلف را در تدوین بودجه‌ شهرداری زاهدان و سازمانهای وابسته بسیار مهم توصیف کرد و افزود: با برگزاری نشستهای تخصصی و تشکیل کارگروه‌هایی در بخشهای مختلفی همچون بخش درآمدها، هزینه‌های اداری، هزینه‌های خدمات شهری و هزینه‌های عمرانی بایستی در این خصوص اقدام لازم به عمل آید ضمن اینکه کمیسیون تلفیق بودجه نیز بایستی با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت و همکاری لازم را با 4 کارگروه موصوف در جهت تدوین بودجه  سال 95 به عمل آورد.

    وی تصریح کرد: بودجه سازمانهای وابسته به شهرداری نیز بایستی همزمان و بر اساس بخشنامه ی بودجه سال 95 که توسط وزارت کشور ابلاغ گردیده است، تنظیم شود.

    سید‌الحسینی افزود: اصلاح بودجه سال 94 نیز باید با مشارکت تمامی بخشهای مدیریتی شهرداری و محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

    شهردار زاهدان ضرورت رعایت آئین‌نامه مالی شهرداری را در بخش‌های مختلف یادآور شد و گفت: بر اساس آئین نامه مالی شهرداری ها و همچنین سایر مقررات و ضوابط باید هرگونه هزینه‌کرد بر اساس بودجه  مصوب صورت پذیرد لذا تمامی بخش‌ها به این موضوع توجه کنند و در برخی از حوزه‌ها از جمله امور قراردادها، لازم است تا هرگونه قرارداد قبل از انعقاد ابتدا توسط حوزه‌ معاونت‌های اداری و مالی، برنامه‌ریزی و توسعه و همچنین اداره حقوقی کنترل و پس از اخذ تائیدیه‌های مربوطه اقدامات قانونی جهت عقد قرارداد انجام شود.

    سیدالحسینی در ادامه با اشاره به حجم بالای فضاهای فرسوده  شهری، لزوم توجه بیشتر به این بخش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: گستردگی بافتهای فرسوده در سطح شهر و معضلات ناشی از ظهور این پدیده، اهمیت توجه به این بخش و لزوم بازآفرینی بافتهای فرسوده و فضاهای ناکارآمد را دوچندان نموده لذا می‌طلبد در حوزه‌ معاونت شهرسازی و معماری به صورت ویژه به این مقوله پرداخته شود و بر اساس دستورالعملهای مربوطه و تشکیل نشست‌های تخصصی و انجام اقداماتی نظیر فعال نمودن ستاد شهری بافتهای فرسوده در راستای کاهش مشکلات موجود در این عرصه گام‌های موثری برداشته شود.

    شهردار زاهدان با اشاره به حجم بالای امور در ماه‌های پایانی سال، برنامه‌ریزی لازم در تمامی حوزه‌ها را بسیار مهم و ضروری ذکر کرد و گفت: از آنجایی که در ماههای پایانی سال با حجم گسترده ای از امور مواجه خواهیم شد لذا بایستی بخشها و حوزه‌های مختلف مدیریتی با اهتمام و کوشش مضاعف و با برنامه‌ریزی دقیق در راستای انجام امور به بهترین نحو پیش بروند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار