مدیران خودروعصر اعتبار

کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به ۸۰۵ هزار ریال

عصر ساختمان- شاخص کل بورس امروز (یکشنبه) پس از یک هفته کاری مثبت، عقبگرد کرد و با ۱۹۱ واحد افت به ۷۷ هزار و ۲۸۷ واحد رسید.

کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به ۸۰۵ هزار ریال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، در معاملات امروز 999 میلیون و 896 هزار سهم وحق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و 939 میلیارد ریال در 81 هزار و 461 نوبت داد و ستد شد.
    معامله گران همچنین در معاملات امروز شاهد افت دسته جمعی شاخص های اصلی بازار سرمایه بودند به طوری که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 68 واحد، شاخص کل (هم وزن) پنج واحد، شاخص قیمت (هم وزن) چهار واحد، شاخص آزاد شناور 280 واحد، شاخص بازار اول 128 واحد و شاخص بازار دوم 447 واحد کاهش یافت.
    نمادهای فولاد (فولاد مبارکه)، شبندر (پالایش نفت بندرعباس)، شپنا (پالایش نفت اصفهان)، خودرو (ایران خودرو) و فارس (هلدینگ خلیج فارس) در معاملات امروز بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند، در مقابل خساپا (سایپا) و شبریز (پالایش نفت تبریز) با تاثیر مثبت، مانع افت بیشتر شاخص شدند.
    بیشترین رشد قیمت در معاملات به حق تقدم کابل البرز، حق تقدم کشاورزی و دامپروری مگسال، سرمایه گذاری غدیر، قند مرودشت و ایران تایر تعلق داشت.
    حق تقدم گروه صنایع بهشهر ایران، حق تقدم لیزینگ خودرو غدیر، حق تقدم معدنی و صنعتی گل گهر و حق تقدم لیزینگ رایان سایپا نیز با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند.

    ** معامله 154 اوراق بهادار در فرابورس
    معاملات فرابورس ایران نیز امروز با دادوستد 154 میلیون ورقه بهادار در 20 هزار و 135 نوبت پایان یافت.
    به گزارش فرابورس، در این بازار، نماد معاملاتی شرکت «توکاریل» با دادوستد 19 میلیون سهم به ارزش حدود 49 میلیارد ریال در صدر نمادهای مورد مبادله در این بازار قرار گرفت.
    دو نماد «زگلدشت» و «غگلستا» نیز که به تازگی در فرابورس ایران عرضه اولیه شده اند امروز در حالی بالاترین رشد قیمتی را تجربه کردند که نمادهای «غفارس»، «ثتران» و «خدیزل» با بیشترین افت قیمتی روبه رو شدند.
    همچنین در معاملات امروز، اوراق تسهیلات مسکن (تسه) در دامنه قیمتی 805 تا 867 هزار ریال معامله شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار