مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس انجمن انبوه سازان اصفهان:

هزینه اجاره بهای مسکن در ۲ سال گذشته به شدت افزایش یافته است

عصر ساختمان- رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان با بیان اینکه در کل کشور نیاز مسکن به چشم می‌خورد گفت: قدرت پایین و جو روانی حاکم بر جامعه سبب شده که مردم منتظر اتفاق تازه‌ای در زمینه مسکن باشند که البته این امر دائمی نیست.

هزینه اجاره بهای مسکن در ۲ سال گذشته به شدت افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، احمد تولا  با اشاره به آینده بازار مسکن اصفهان اظهار داشت: با توجه به اطلاعات دفاتر مشاور املاک مربوط به آپارتمان، در حال حاضر آپارتمان‌هایی با میانگین قیمت 200 تا 500 میلیون تومان رونق پیدا کرده اما آپارتمان‌هایی با رنج قیمت بالای 500 میلیون تومان به سبب پایین بودن قدرت خرید مردم از استقبال برخوردار نیست.

    وی با بیان اینکه در کل کشور نیاز مسکن به چشم می‌خورد، افزود: در این مقطع زمانی نیاز به مسکن به چشم می‌خورد اما تقاضای اجاره، بیشتر از خرید مشاهده می‌شود، به همین سبب در 2 سال گذشته هزینه اجاره بها به شدت در حال افزایش است.

    رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان کاهش سطح توقع مردم را سبب خانه‌دار شدن آنان دانست و خاطرنشان کرد: روی آوردن مردم به اجاره مسکن و کاهش خرید آن پس از گذشت مدتی اشباع شده و مردم با کاهش سطح توقع خود منزل خریداری می‌کنند.

    وی با بیان اینکه مردم از لحاظ جو روانی منتظر اتفاق تازه‌ای در راستای قیمت مسکن هستند، خاطرنشان کرد: قدرت پایین و جو روانی حاکم بر مردم سبب شده که مردم منتظر اتفاق تازه‌ای در این زمینه هستند که البته این امر دائمی نیست و پیش بینی می‌شود در 6 ماهه  دوم سال جاری با آرامش یافتن این جو روانی شاهد رشد خرید مسکن و کاهش قیمت آن مواجه باشیم.

    رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان با اشاره به دیدگاه دولتمردان نسبت به مسکن گفت: در 6 ماهه دوم سال جاری تحرک مطلوب و نسبی مسکن به سیاست دولت وابسته بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: اگر مشکل اشتغال در جامعه ملاک دولتمردان باشد و در این زمینه مانور دهند ضعف حوزه ساختمان را نیز برطرف می‌کنند، به این ترتیب، تصمیمات منجر به اشتغال‌زایی می‌شود، چراکه عمده افراد بیکار جامعه فعالان حوزه اشتغال در بخش ساختمان بوده که طیف وسیعی را شامل می‌شوند ولی اگر فقط موضوع تورم برای دولت مهم باشد تصمیمات باید سبب رونق بخش مسکن ‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو