مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی:

اراضی ملی در شهرستان اراک خلع ید شد

عصر ساختمان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مرکزی گفت: در استمرار حفاظت و حراست از اراضی ملی و با حضور به موقع نیروهای حفاظتی پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی شهرستان نسبت به توقف عملیات ساخت و ساز غیر مجاز اشخاص در اراضی ملی انجام شد.

اراضی ملی در شهرستان اراک خلع ید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، منصور بهزادنیا  از ساخت و ساز غیر مجاز اشخاص در اراضی ملی خبر داد و اظهار داشت: در استمرار حفاظت و حراست این اداره کل از اراضی ملی و با حضور به موقع نیروهای حفاظتی پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی شهرستان نسبت به توقف عملیات ساخت و ساز غیر مجاز اشخاص در اراضی ملی انجام شد.

    وی تصریح کرد: به علت تمرد دو نفر از افراد مبنی بر نقض قانون و ادامه ساخت و ساز غیر مجاز با شکایت و پیگیری به موقع نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اراک و طرح موضوع در مرجع قضایی و با طی مراحل قانونی دادرسی نهایتاً حکم قطعی بر محکومیت دو نفر از متصرفین اراضی ملی به قلع و قمع بنا و اعیانی غیر مجاز در اراضی ملی موسوم به روستای طورسینا واقع در بخش 6 پلاک 37 صادر شد.

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: این حکم که با هماهنگی  فی مابین نیروی انتظامی محل و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی نسبت به اجرای دستور مقام قضایی انجام شد و با رفع آثار تصرف از منابع ملی این اراضی مجدداً به بیت المال اعاده شد.

    بهزادنیا اظهار داشت: این اراضی به ارزش 700 میلیون ریال میلیون ریال به مساحت 2700 متر مربع در راستای اجرای احکام قضایی و حفظ و حراست از اراضی ملی از دست متصرفان خارج شد.

    فرمانده یگان حفاظت افزود: با توجه به پیگیری مجدانه منابع طبیعی و قاطعیت دستگاه قضایی در حفاظت از انفال و اراضی ملی و اجرای به موقع احکام صادره توسط نیروی انتظامی عملاً این پیام را برای افراد سودجو دارد که تحت هیچ شرایطی نباید به اراضی ملی تعرض کنند، در غیر اینصورت با احکام و اقدامات قاطع دستگاه قضایی و انتظامی و اداری دولت مواجه خواهد شد.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار