مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد؛

واگذاری ۱۰۰۰ فقره اسناد و املاک علوی در فریدونکنار

عصر ساختمان- هزار فقره سند اسناد و املاک با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور به مردم فریدونکنار اهدا شد.

واگذاری ۱۰۰۰ فقره اسناد و املاک علوی در فریدونکنار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،  آیین اهدا و واگذاری رایگان هزار فقره اسناد املاک علوی، ظهر چهارشنبه با حضور رئیس بنیاد مستعضفان کشور در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) فریدونکنار برگزار شد.

    محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستعضفان کشور در مراسم اهدا و واگذاری رایگان یک هزار فقره اسناد و املاک علوی در مسجد فاطمه زهرا (س) فریدونکنار اظهار کرد: در راستای پیروی از دستورات مقام معظم رهبری یک هزار فقره اسناد و املاک علوی امروز به مردم مازندران اهدا می‌شود و این واگذاری سومین مرحله واگذاری اسناد علوی در استان مازندران است.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: با این مرحله از واگذاری‌ها جمعاً دو هزار و 350 فقره سند در استان مازندران تاکنون به محرومان اهدا شده است.

    سعیدی کیا خاطر نشان کرد: همچنین در این مرحله هزار فقره سند با متراژ تقریبی 155 هزار متر مربع و ارزش بیش از 380 میلیارد ریال واگذار شد که بیش از 98 درصد اسناد اهدایی به صورت رایگان واگذار می‌شود.

    امام جمعه فریدونکنار نیز با اشاره به جایگاه انقلابی مردم فریدونکنار گفت: مردم فریدونکنار از بدو انقلاب تا امروز در هر شرایطی گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و هستند وتقدیم 350 شهید، دو شهید مدافع حرم، 43 آزاده و 285 جانباز از افتخارات این شهرستان است.

    حجت الاسلام سید محمود جلالی با بیان اینکه اغلب مردم شهرستان صیاد و کشاورز هستند، گفت: نداشتن سند رسمی و دولتی از مهم‌ترین مشکلات مردم فریدونکنار است و تقاضا داریم زمین‌های بلاتکلیفی که بیش از 50 سال در دست متصرفان است نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

    وی با بیان اینکه نداشتن زمین، موجب رکود زمین و مسکن در سطح شهرستان شده است، گفت: نداشتن امکانات آموزشی برای دانش آموزان و نداشتن آزمایشگاه مجهز از جمله مشکلات ما در شهرستان است که موجب شده فرزندان ما از تحصیلات باکیفیت آموزشی برخوردار نشوند.

    جلالی نداشتن تجهیزات و تشکیلات ورزشی و نداشتن سالن ورزشی را از دیگر مشکلات دانست و گفت: 17 اداره از ادارات شهرستان بابلسر فاقد اداره مستقل است و به علت نداشتن سند رسمی نتوانستند دارای ساختمان مستقل اداری باشند که امیدواریم تمام زمین‌های فریدونکنار دارای سند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو