مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۸۰۰ شهر کشور دارای طرح جامع و تفضیلی است

عصر ساختمان- معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: یکهزار و ۱۳۱ شهر در کشور وجود دارد که تاکنون برای ۸۰۰ شهر از این تعداد طرح جامع و تفضیلی تهیه شده است.

۸۰۰ شهر کشور دارای طرح جامع و تفضیلی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، پرویز حناچی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: برای شهرهایی که طرح جامع و تفضیلی هنوز تهیه نشده است، یا طرح هادی تهیه شده، یا در دوره بازبینی قرار دارد و یا در دست تهیه طرح جامع و تفضیلی است.
    وی، با بیان اینکه در طول پنج سال اخیر حدود 250 شهر به شهرهای کشور اضافه شده است، تصریح کرد: تهیه 100 طرح جامع و تفضیلی شهرهای کشور در دست اجراست.
    حناچی افزود: در سال های گذشته موج شهرنشینی کشور را فراگرفته و در این حالیست که در دنیا مهاجرت معکوس و از سوی شهرها به سمت روستاهاست.
    معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طبیعت بکر، آب و هوای مناسب و مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری موقعیت منحصر به فردی است که باید بیشتر در آن سرمایه گذاری شود.
    نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این دیدار بر ارتقاء جاده های این استان و استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: ارتقاء راههای ارتباطی استان حیات و توسعه استان را به دنبال دارد.
    حجت الاسلام محمدعلی نکونام بر تصویب طرح جامع حوزه علمیه فرهنگی بین المللی شهرکرد از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی ایران تاکید کرد.
    استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: در سال های گذشته یکهزار و 120 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات 10 و 12 در بخش های راه و شهرسازی استان هزینه شد.
    قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بخش های راهسازی و شهرسازی در این استان در دولت یازدهم نسبت به سایر استان قابل مقایسه نیست.
    به گزارش ایرنا، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از باغ شهر فرخشهر ، در پائین دست شهر فرخشهر نیز دیدار کرد.
    شهردار فرخشهر در این دیدار گفت: باغ شهر فرخشهر در 131 هکتار اراضی ملی و دولتی است که از سال 1370 طی قرارداد مشارکتی با شهرداری پلاک بندی شده و پلاکها به اشخاص حقیقی فروخته شد.
    فرشاد توحیدنیا افزود: تاکنون 64 هکتار از این زمین ها به مردم واگذار شده که به دنبال اختلاف نظرهای ایجاد شده با مراجع ذیصلاح، واگذاری زمین در این باغ شهر متوقف شد.
    وی از معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی خواست در شورای عالی معماری و شهرسازی مشکل موجود بررسی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو