مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار البرز :

پرداخت۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط البرز

عصر ساختمان- -استاندار البرز گفت که حدود ۷۲۸ پروژه برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط به بانک ها معرفی شده که از این تعداد ۴۱۶ واحد با مبلغی حدود ۵۶۰ میلیارد تومان به شعبات ارسال شده و تا کنون ۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اخذ شده و البرز از این جهت در رتبه یازدهم کشور قرار دارد.

پرداخت۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط البرز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان »به نقل از ایرنا ، سید حمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر پنج شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز، افزود: تاکنون 524 مصوبه اجرایی شده و از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری شده است.
    وی گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مجدانه پیگیر تحقق اهداف مربوطه است که در این زمینه علاوه بر برنامه های معمول، اقدامات فوق العاده نیز در دستور کار دارد.
    استاندار البرز افزود: از 16 هزار میلیارد تومان که برای واحدهای کوچک و متوسط در نظر گرفته شده 470 میلیارد تومان سهم استان البرز است.
    وی با اشاره به تاثیر غیر قابل انکار سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهداف دولت افزود: مردم احساس مسئولیت زیادی کرده و در بسیاری از بخش ها می توانند امور را مدیریت کنند.
    طهائی ادامه داد: بزرگترین مانور اجتماعی، فرهنگی و مذهبی دنیا پیش رو است از این رو باید از حضور مردم و ظرفیت های اجتماعی در این رابطه بهره برد.
    استاندار البرز گفت: سرشماری نفوس و مسکن از اهمیت بالایی برای کشور و به تبع آن استان البرز برخوردار است که باید اهتمام ویژه برای پیشبرد آن در سطوح مختلف وجود داشته باشد.
    وی با بیان اینکه باید هر اداره، سازمان و نهادی به عنوان پایگاه سرشماری در نظر گرفته شود افزود: استان البرز در حوزه فعالیت در فضای مجازی جایگاه برتری در کشور دارد بنابراین باید در این خصوص از ظرفیت موجود استفاده کرد.
    وی افزود: آمار ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن در استان البرز قابل قبول نیست چراکه اکنون جایگاه بیست و نهم بین 31 استان کشور از آن البرز است.
    استاندار البرز با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز خاطر نشان کرد: از چنین پیشنهادات و طرح هایی استقبال صورت می گیرد تا ظرفیت های استان به نمایش گذاشته شود.
    وی گفت: اربعین ماور سیاسی، اجتماعی و دینی شیعیان در سطح جهان شده و امید است به هر مقدار می توانیم در این مانور سهم داشته باشیم چراکه نشان عظمت شیعه در دنیا است.
    استاندار همچنین گفت: دریافت مالیات واحدهای صنعتی مستقر در البرز از مبادی تهران قابل قبول نیست و با مستقل شدن این استان، مالیات ها باید در استان اخذ شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو