مدیران خودروعصر اعتبار

۲پروژه کنار گذر در بیجار به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، ۲پروژه کنار گذر با اعتباری افزون بر۱۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۲پروژه کنار گذر در بیجار به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان »به نقل از ایرنا ، بهره برداری از این 2پروژه موجب کاهش ترافیک شهری و ایمن سازی تردد در مسیر پر ترافیک جاده بیجار –دیواندره خواهد شد.
    در آیین بهره برداری از این 2 پروژه حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، نماینده مردم درمجلس، فرماندار، امام جمعه و جمعی ازمدیران استانی و محلی بیجار حضور داشتند.
    رئیس اداره راه و شهرسازی بیجار در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه چهار خطه بیجار-دیواندره کیلومتر سه تا پنج می تواند تسریع و تسهیل لازم برای تردد در این پر ترافیک را به ارمغان بیاورد.
    فرزداد لاهورپور افزود: پروژه چهار خطه بیجار-دیواندره یکی از طرح های اداره راه و شهرسازی بیجار است که قبلا 2 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و امروز نیز پنج کیلومتر دیگر به آن اضافه می گردد.
    وی اضافه کرد: این مسیر به طول پنچ کیلومتر و عرض 24 متری بوده و میزان عرض سوار رو هر لاینی 3/7 دهم درصد است.
    رئیس اداره راه و شهرسازی بیجار افزود: حداکثر شیب طول مسیر هفت درصد است و اعتبار صرف شده برای آن بیش از 35 میلیارد ریال است.
    به گفته لاهور پور برای اجرای این پروژه بیش از 47 هزار متر خاکبرداری، هفت هزار متر خاکریزی، 6 دستگاه آبرو، 16 هزار متر مکعب اساس و زیر اساس کار شده است و پنج هزار و 500 تن آسفالت بکار رفته است..
    در ادامه حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن کشور درب یجار قطعه دوم بیجار- زنجان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
    حمیدرضا عظیمیان با حضو رخود در چند ناحیه شهری بیجار با مشکلات ساکنان شهر اندیشه و مسکن مهر شهرک آفتاب آشنا و با توجه به پیگیریهای نماینده مردم در مجلس مقرر شد، موضوع اراضی ملی و برقراری راه ارتباطی مسکن مهر و شهر بیجار را پیگیری کند.
    شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است به عنوان دروازه شرقی استان کردستان نقش مهمی در ایجاد ارتباط جاده ای و پشتیبانی از راههای موصلاتی ایفا می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو