مدیران خودروعصر اعتبار

مزایای استفاده از گچبری های پیش ساخته پلیمری + بروزترین لیست قیمت

عصر ساختمان- در راستای حرکت ساختمان سازی به سوی صنعتی شدن , سبک سازی و سرعت اجرا کارشناسان و مهندسین درصدد برآمدند تا برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت اجرا با تولید و توزیع گچبری های پیش ساخته فوق سبک از جنس فوم فشرده پلی استایرن ( بهترین جایگزین رابیتس و گچبری های سنتی ) در کشور به ارائه خدمات نوین بپردازد.

مزایای استفاده از گچبری های پیش ساخته پلیمری + بروزترین لیست قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، صفحات فوم فشرده پلی استایرن متشکل از ساختار ماده پتروشیمی GPPS می باشدکه دارای بافت تودرتو به هم فشرده و خالی از حفره می باشد و به صورت تزریقی به روش صنعتی همراه با ذوب این ماده در فشار بالا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی جهان تولید می گردد. این محصول به دلایل بسیار از جمله ،استحکام بالا(Copressive Strength)، قدرت عایق بندی (Isolation) ،جذب آب پایین(Water Absorption)،قیمت پایین، عدم انتشار گاز سمی در هنگام آتش سوزی ،به شدت رو به گسترش می باشد.
    با استفاده از این محصولات دیگر نیازی به رابیتس کاری ، میلگرد و جوشکاری نمی باشد.
    از مهمترین خصوصیات این محصول می توان به هزینه کمتر، وزن بسیار سبک ، حمل و نقل آسان ، قابلیت عبور تجهیزات ساختمانی (کابل ، لوله سیم) قابلیت ترمیم پذیری ، عدم تغییر رنگ و ترک خوردگی با گذشت زمان ،نصب سریع و آسان در کوتاهترین زمان ممکن (بدون جابجایی در وسایل محل مورد نظر، قابلیت نورپردازی و رنگ پذیری فوق العاده سریع (رنگهای پلاستیک و اکرلیک) اشاره کرد.
    میتوان گفت گچبری آسان با استفاده از محصولات گچبری از جنس فوم فشرده پلی استایرن بی نظیرترین جایگزین گچبری سقف ودیوار می باشد.
    گچبری های بدون رابیتس و میلگرد  ( از جنس فوم فشرده پلی استایرن ) مزایایی دارد که در ذیل به آنها اشاره میکنیم:
    سبک و عایق صوت و حرارت و رطوبت ، ارائه در طرح های متنوع ، سهولت و سرعت فوق العاده در نصب، مناسب و اقتصادی، مقاوم در برابر زلزله، قابلیت عبور تجهیزات ساختمانی مانند کابل ، لوله ، سیم و…کاهش بار اضافی در ساختمان بدون ترک و درز و نشست و اکسیدگی، قابلیت نور پردازی و رنگ پذیری فوق العاده سریع پلاستیک و اکرلیک نصب حتی در زمان بهره برداری از ساختمان ،عدم نفوذ رطوبت و هرگونه حشره قابلیت اجرای انواع سیستمهای هالوژنی نور مخفی ، اتوبوسی ، گلویی ، اوپن آشپزخانه  و…
    در جدول زیربروزترین قیمت طراحی و اجرای گچبری های پلیمری پیش ساخته را ملاحظه می‌کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار